55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ferenc is ermee gestopt. Het bedrijfje zou worden overgenomen door Ferry Kruithof d8 ik maar de site ligt er nu helemaal uit. Einde verhaal lijkt me. Van Ferenc is geen spoor meer te vinden iig. Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 oktober 2011 21:49:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Vreemd, Kobus was hier 5/6 weken geleden en toen waren er nog wilde plannen..... maar hopen dat het goed komt. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
erg raar en jammer........ heb net de flavour in huis :( |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Volgens mij was hij erg lekker bezig, de site was verzorgd en de boilies bleken ook erg goed te zijn. Tja.. je weet niet wat er kan aan de hand kan zijn... Misschien was hij de laatste tijd te druk met grote toernooien vissen?
Zonde.. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
peter servais schreef: Misschien was hij de laatste tijd te druk met grote toernooien vissen?
Zonde..
dat zal het wel niet zijn, want zover ik weet heeft ferenc ook niet meegedaan aan het WCC waar die wel een plekje had en het was wegens prive omstandigheden gestopt en zou idd overgenomen worden |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dan is het gewoon heel spijtig... privé omstandigheden Het kan van alles zijn natuurlijk, maar als je je bedrijfje e.d. ervoor opzij moet zetten dan is er zeker iets serieus aan de gang.
Misschien dat het binnekort weer van de grond komt en Ferenc weer boven water komt.
Laten we daar maar op wachten... |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.