CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Schitterend filmje over vlieg vissen op karper
15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
Dit schitterende filmpje wil ik jullie niet onthouden.
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
kijk dat is nou een mooie, inspannende manier om drijvend op karper te vissen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Misschien wordt korea wel het nieuwe karper mekka? |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Schitterend Jan! Wat een super mooi filmpje! Ik heb dit zelf ook wel gedaan en er gaat niets boven een dril met een vliegenlat!
|
|
|
|
|
Ik heb ooit eens een vliegvis cursus gevolgd, maar maaaan wat is dat moeilijk. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
mooi filmpje jan , die man haalt daar nogal stoten uit met die hengel haha wel heel mooi om zo iemand bezig te zien , doet ge het zelf ook wel es met de vlieg op karper vissen? grtzz Bewerkt door de gebruiker zondag 17 januari 2010 21:05:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 109
|
Prachtig filmpje! Zelf heb ik nog nooit met de vlieg gevist lijkt me wel een leuk om te doen! grtz
|
|
|
|
|
carpfigter schreef:mooi filmpje jan , die man haalt daar nogal stoten uit met die hengel haha wel heel mooi om zo iemand bezig te zien , doet ge het zelf ook wel es met de vlieg op karper vissen? grtzz Ik heb het geprobeerd, maar het valt niet mee. Denk dat het beter is om met kopvoorns en baarsjes te beginnen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 126
|
Mooi mooi , nog niet veel gezien vliegvissen op karper
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Jan schreef: carpfigter schreef: mooi filmpje jan , die man haalt daar nogal stoten uit met die hengel haha wel heel mooi om zo iemand bezig te zien , doet ge het zelf ook wel es met de vlieg op karper vissen? grtzz Ik heb het geprobeerd, maar het valt niet mee. Denk dat het beter is om met kopvoorns en baarsjes te beginnen ja man ik denk et zo , is een kunst hé dat vliegvissen , ziet er wel tof uit maar zal niks voor mij zijn hoor haha lol grtzz Bewerkt door de gebruiker maandag 18 januari 2010 10:49:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jan schreef:Ik heb ooit eens een vliegvis cursus gevolgd, maar maaaan wat is dat moeilijk. Gewoon doorzetten Jan. Het is zeker moeilijk, maar een bepaalde slag die je onder de knie moet krijgen. Als je het eenmaal kan, is het net als fietsen. Ik ben meer dan een maand aan het gooien geweest voor ik het een beetje onder de knie had, maar ben blij dat ik het nou kan. Wel een leuk idee er een keer een artikel aan te wijden op CarpFeeling. Erwin
|
|
|
|
|
Ik heb het ook veel gedaan op de maas in België. Op kopvoorn en barbeel. Super leuke sport! Sommige hier wonen aardig in de buurt van de maas!
|
|
|
|
|
Ja, een artikel over met de vlieg op karper lijkt me zeker leuk. Ik weet dat er aardig wat nederlanders zijn die het behoorlijkonder de knie hebben. Ik zal er eens induiken. |
|
|
|
|
|
Hier een leuke blog over vliegvissen op karper. |
|
|
|
|
|
Ik ga voor jullie aan de bak voor een leuk artikel over het vliegvissen op karper. Dit is iets wat je echt een keer moet proberen. Er gaat niets boven een dril van een karper met een vlieghengel! Ga er alleen niet vanuit dat je al meteen zo gooit als die man van het filmpje Daar gaan wel een aantal jaartjes overheen..... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 januari 2010 12:06:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Schitterend filmje over vlieg vissen op karper
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.