logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jeroom  
#1 Gepost : zondag 9 oktober 2011 21:10:44(UTC)
jeroom


5 ponder

Lid sinds: 27-1-2011(UTC)
Berichten: 18

Hey vissers! (vissen)
Ik ben in spetember naar Moy-de-l'aisne weest vissen voor 4 dagen. Met 4 vrienden keken we er al lang naar uit en ons materiaal werd al een week voor ons vertrek klaar gezetBreede lach . Het nodige aangeschaft en vangen maar!!!
Donderdag 22 september om 09:00 vertrokken met 3 in de wagen en de remork volgeladen. Lekkere dancehall in de wagen en gaan met die banaangigglesmil eens aangekomen zagen we onze gewilde stek ingepakt maar niet voor lang. De stek kwam om 13:00 vrij dus installen we de tenten, maken de lijnen klaar en uitvaren maarBlij!!! Na 3 uur al prijs! Ik vang daar mijn PB 18,08kg!!! Ik was in de wolken! Maar daar bleef het ook bij. Veel aanbeten maar nooit een mooie run. We leerden heel veel bij van een belg die daar op 3 dagen 20 karper bovenhaalde!!! Allemaal prachtvissen, het lag aan zijn methode van vissen. Wij visten met bolies en hij met particles. Een volledig ander onderlijnsysteem zorgde voor die runs die wij niet hadden! Maandag 26 september opkrassen en wegwezen! We hebben ons goed gehad ondanks de povere vangst.. Mij zien de daar zeker nog terug!128fs31818

Grtz Jeroom!
jeroom heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
IMG_1208[1].JPG
IMG_1218[1].JPG
Sponsor
leen  
#2 Gepost : zondag 9 oktober 2011 21:34:43(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
jeroom schreef:
Hey vissers! (vissen)
Ik ben in spetember naar Moy-de-l'aisne weest vissen voor 4 dagen. Met 4 vrienden keken we er al lang naar uit en ons materiaal werd al een week voor ons vertrek klaar gezetBreede lach . Het nodige aangeschaft en vangen maar!!!
Donderdag 22 september om 09:00 vertrokken met 3 in de wagen en de remork volgeladen. Lekkere dancehall in de wagen en gaan met die banaangigglesmil eens aangekomen zagen we onze gewilde stek ingepakt maar niet voor lang. De stek kwam om 13:00 vrij dus installen we de tenten, maken de lijnen klaar en uitvaren maarBlij!!! Na 3 uur al prijs! Ik vang daar mijn PB 18,08kg!!! Ik was in de wolken! Maar daar bleef het ook bij. Veel aanbeten maar nooit een mooie run. We leerden heel veel bij van een belg die daar op 3 dagen 20 karper bovenhaalde!!! Allemaal prachtvissen, het lag aan zijn methode van vissen. Wij visten met bolies en hij met particles. Een volledig ander onderlijnsysteem zorgde voor die runs die wij niet hadden! Maandag 26 september opkrassen en wegwezen! We hebben ons goed gehad ondanks de povere vangst.. Mij zien de daar zeker nog terug!128fs31818

Grtz Jeroom!


De vraag is dan automatisch : wat was er zo heel anders aan zijn onderlijnsysteem?
jeroom  
#3 Gepost : maandag 17 oktober 2011 20:44:38(UTC)
jeroom


5 ponder

Lid sinds: 27-1-2011(UTC)
Berichten: 18

1,5 meter leadcore met schuifbaar lood en korte ondelijn met fake mais aan op rigring..
Mark T  
#4 Gepost : maandag 17 oktober 2011 20:53:07(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

jeroom schreef:
1,5 meter leadcore met schuifbaar lood en korte ondelijn met fake mais aan op rigring..


Mooie vis, maar was er geen viswinkel in de buurt dan????
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
jeroom  
#5 Gepost : maandag 17 oktober 2011 21:57:24(UTC)
jeroom


5 ponder

Lid sinds: 27-1-2011(UTC)
Berichten: 18

Niet dat ik weet..
steef zenden  
#6 Gepost : dinsdag 18 oktober 2011 08:22:39(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik ga met altijd te veel spullen naar frankrijk,zodat ik op alle situaties kan inspelen qua laatste meters van mijn lijn+rig....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

igor v.w  
#7 Gepost : maandag 9 januari 2012 21:14:10(UTC)
igor v.w


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 9-1-2012(UTC)
Berichten: 2

hej jeroom, die belg naast jou dat was ik met mijn vriendinLike
josvanpinxteren  
#8 Gepost : maandag 9 januari 2012 21:27:45(UTC)
josvanpinxteren


25 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 513

hahhah lol igor dat jullie elkaar hier tegen komen
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!


groeten jos van Pinxteren
igor v.w  
#9 Gepost : maandag 9 januari 2012 21:40:22(UTC)
igor v.w


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 9-1-2012(UTC)
Berichten: 2

josvanpinxteren schreef:
hahhah lol igor dat jullie elkaar hier tegen komen


kleine wereld eh, is toevallig tijdens het googlen dat het erbij stond daarmee dat ik mij registreerde om even te antwoorden Angel
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.