20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
Binnenkort komt het 2e boek van Herman Kwint en Raymond Hakkert uit met de titel Woord van Zwijgen 2.Als het weer zo'n heerlijk boek is als deel 1 kan ik niet wachten tot het daadwerkelijk uitkomt.Het schijnt eind dit jaar uit te komen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik ben nu het eerste deel aan het lezen. En kan zkr niet wachten op de 2e
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ben erg benieuwd!! Hopen dat hij net zo leuk is als deel 1 Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 oktober 2011 17:45:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik Ben ook benieuwd deel1 was super. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Goede reacties over deel I in ieder geval. Heb m net ontvangen. Ik loop blijkbaar nog een beetje achter op jullie. Maar wat wil je, amper een jaar (weer) aan de gang ;-)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb vernomen dat deel 2 op de beurs in assen zal worden gepresenteerd,
ik ga hem daar zeker halen.
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Deel 1 is inderdaad erg goed bevallen. Kan me niet voorstellen dat deel 2 daar veel verschil op zal maken en kijk er naar uit!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
schijnt inderdaad as weekend op de beurs als primeur te koop te zijn....las in de nieuwe spiegel dat er ook nog een ander boek aan zit te komen...van Vic Debouvere.... ook weer zo iemand waar ik zelf de artikelen in de bladen graag van mag lezen.....
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zo afgelopen weekend op carpeventt deel twee aangeschaft van de winter als het water te hard is om te vissen ga ik hem lezen |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
heb vernomen van Iemand dat die zelfs deel 1 overtreft Ben zelf niet een lees type maar begin het te overwegen waar gaat het eigenlijk over? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ron
Woord van Zwijgen is een bundel van diverse karpervissers die naast goed kunnen vissen ook erg goed kunnen schrijven. Het zijn stuk voor stuk goede verhalen met prachtig fotowerk en beleving. Heerlijk om door te lezen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik heb zaterdag nummer 2 van deel 2 gekocht. Hij ziet er goed uit en verwacht dat Kwint en Hak er wel weer een toppertje van gemaakt hebben. Qua opmaak zeg ik alvast ja, nu nog de inhoud. |
Linkloos |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-12-2009(UTC) Berichten: 2
|
Heeft iemand toevallig deel 1 voor mij te koop of "huur"? Ik ben al tijden op zoek en wil hem graag een keer lezen. Ik hoor het graag.
Gr. Matthijs
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.