25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wil me deze keer buiten de lijnen discussie houden, de meeste weten inmiddels hoe ik over lijnen denk, maar kom nu 2/3 opmerkingen tegen over braid gebruik zonder beschermvingertje. Wanneer je een dagje gaat vissen en 4 tot 10 keer opnieuw inwerpt is het misschien te doen, maar een lang weekend of hele week deze lijn zonder vinger gebruiken is vragen om ellende. Zeker wanneer de marker en spod hengel ook nog eens voorzien zijn van molens met braid op de spoelen.... na een paar dagen kan het een zeer gevoelige kwestie worden. Om na dit alles nog maar te zwijgen wanneer je perongeluk een keer vergeet je spoelkop vast te zetten.... Gebruik er één, wel zo verstandig. Jaja, ik bedoel een beschermvinger! Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
helemaal met je eens erwin. Ik heb gevlochten lijn op de molen van mijn peilhengel maar na ongeveer 15 x gooien had ik2 kleine sneetjes in mijn wijsvingen |
Keep it simple... |
|
|
|
|
wijsvinger bedoel ik ik zit altyd met vangen/vingen in mijn hoofd hahaha |
Keep it simple... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Sinds kort heb ik de beschikking over P-Line slijtvast weinig rek zinkt goed fluocarboncoated en een trekstekte van meer dan 10 kilo al bij30/100 ook de prijs is aangenaam onder de 30 euro Voor een spoelvan 1000 mtr. Succes met zoeken naar de beste lijn voor jou gevoel. Eric Bewerkt door de gebruiker zondag 23 oktober 2011 12:59:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
die lijn ziet er goed uit eric! betaalbare prijs en een goede trekkracht op 30/100m wat jy al zei. Ik denk dat het deze lijn gaat worden. Bedankt voor je reactie eric! bevalt hy jou tot nu toe nog goed eric? |
Keep it simple... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
We zijn net terug uit la france waar we 7dagen hebben gevist met deze lijn en 65 vissen gevangen zwaarste een steur van 24 kilo reken maar dat je lijn dan op zun flikker krijgt. Geloof het of niet maar zelfs geen kink in de lijn, ik weet niet of je a.s. Weekend op assen bent maar daar wordt hij voor het eerst aan het grote publiek gepresenteerd. En zal voor een beursprijs verkocht worden. Er zullen daar mensen zijn die ruime praktijkervaring hebben met deze lijn. Zou zeggen kom langs en vergelijk het met andere gelijkwaardigge producten. Groetjes Eric Bewerkt door de gebruiker donderdag 27 oktober 2011 19:34:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
klinkt goed eric! ik ben niet naar de beurs geweest. is best ver rijden voor my. Leuke week frankrijk heb je gehad man. |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Je kunt het ook bestellen online. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.