55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik kreeg deze mail vandaag binnen en wou hem toch even met jullie delen. voor velen miss een onbekende maar ik weet zeker dat hier mensen zijn die de familie kennen.
Geachte Leden, Bij een verkeersongeval op de A 73 bij Venray zijn op zondag 25 september rond half negen Jan (66) en Johanna (63) Korteweg uit Zwolle om het leven gekomen. Als bestuur van de KSN regio Zwolle hebben wij geschokt en verbijsterd kennis genomen van het bovenstaande bericht. Jan Korteweg was in 1989 één van de oprichters van een groepje Zwolse karpervissers waaruit later de Karper Studiegroep Zwolle en nog later de vereniging Karper Studiegroep Nederland regio Zwolle is ontstaan. Een man van het eerste uur dus, die ook als bestuurslid jarenlang heel veel werk voor onze club heeft gedaan, waarvoor wij hem nog steeds dankbaar zijn. De laatste jaren hebben we hem nog maar een enkele keer op onze meetings gezien, maar nog steeds deed Jan veel werk voor de sportvisserij als bestuurslid van ‘De Hengelsport’ Zwolle en als lid van de VBC IJssel+. Evenals de overleden mannen van het eerste uur Han van Breemen en Albert Ester zullen wij ook Jan Korteweg nooit vergeten. Indien enigszins mogelijk zal een afvaardiging van onze vereniging ook de begrafenis gaan bijwonen. Namens de KSN regio Zwolle, Aart Lokhorst.
en van mij uit uiteraard ook het beste gewenst voor vrienden en nabestaanden |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Enorm triest. Typisch geval van op het verkeerde moment op de verkeerde plek. Jan droeg de visserij in het algemeen een warm hart toe en heeft veel voor de visserij in de regio betekend. Die tijd die hij daar in kon steken heeft hij natuurlijk ook aan Johanna te danken. Ik wil hun kinderen en kleinkinderen dan ook veel sterkte wensen en de georganiseerde hengelsport in de regio Zwolle zal Jan zeker missen, maar niet vergeten. |
Linkloos |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
sterkte voor de nabestaanden !
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Sterkte met dit verlies...
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-9-2010(UTC) Berichten: 52
|
paar weken daarvoor was deze man nog bij mij om boilies te halen nog even fijn gepraat foto,s laten zien,en nu dit pfffffffff gecondoleerd voor de familie Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 oktober 2011 19:34:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Een ongeluk zit helaas in een klein hoekje, zo ben je er nog en zo ben je er niet meer.
Het zet je wel weer ff met beide voeten op de grond. Want dit kan iedereen overkomen.
Sterkte met dit verlies voor de familie en vrienden/ bekenden van deze mensen. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Erg triest inderdaad. Veel sterkte voor de nabestaanden.
De motoragent die vorige week in Oudewater om het leven kwam bleek ook een actief karpervisser te zijn. Triest.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
sterkte voor de nabestaanden....................... ! |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Sterkte voor de nabestaanden. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 8
|
|
What you give is what you get |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
|
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.