CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
gezocht: 3x daiwa windcast Z
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Titel zegt genoeg denk ik, ik ben opzoek naar 3 stuks Daiwa Windcast en wel specifiek de Z versie. Het zal wel een "longshot" zijn, maar ik probeer het gewoon. Mocht je dus je set weg willen doen, dan hoor ik het graag! Prijs komen we wel uit.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
MISS is marktplaats wel iets om te kijken en kijk ook eens via Google Moet je gewoon kijken diawa is goed en ik denk dat niemand dat weg wil doen Omdat het alle maal zo duur spul is
|
|
|
|
|
Ik kijk overal eeuh OSX1100, maar op des te meer plekken ik een zoekertje zet, des te groter de kans dat er iemand op reageert :-).
Die ene kerel op marktplaats (met inmiddels 3 advertenties) heb ik overigens twee keer een bedrag en een tijdstip afgesproken, ik kreeg telkens geen adres van hem waar ik de molens kan afhalen :S. tenzij ik nog een goede aanbieding krijg, zal ik ze wss een dezer dagen nieuw halen :-)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Je hebt gelijk...maar verrek, ik sta zelf ook al in dat draadje te posten . Inmiddels neemt het aantal advertenties op mp ook al toe. Ik wacht nog even af though...
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
gezocht: 3x daiwa windcast Z
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.