Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-9-2011(UTC) Berichten: 9
|
kan iemand mij helpen? ik probeer carpmaps te downloaden maar ik krijg steeds een foutmelding???
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat is de foutmelding en wanneer krijg je hem?
Gr. Erwin
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-9-2011(UTC) Berichten: 9
|
excuses voor de late reactie! maar als ik op downloaden klik dan staat er dat ik geen toegang heb of iets dergelijks, maar sinds de update is het zo dat als ik klik op "download hier...' dan komt er een leeg tabblad met "page can not be found'
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
stan r. schreef:excuses voor de late reactie! maar als ik op downloaden klik dan staat er dat ik geen toegang heb of iets dergelijks, maar sinds de update is het zo dat als ik klik op "download hier...' dan komt er een leeg tabblad met "page can not be found' Pagina "http://www.carpfeeling.com/Download/CarpMaps/publish.htm " bestaat niet (meer). Als je wilt kan ik het je mailen. Wilde dat in een email al zeggen, maar die mogelijkheid werkt ook (nog) niet ;-)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
ericesv schreef:Thanks erwin En..? Heb je er wat aan Eric?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.