50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
net binnen gekregen
Onderstaand gebeurde in de nacht van 17-18 september tijdens de karper koppelwedstrijd gehouden aan de Noorderplas bij HSV Ons Genoegen Maaspoort.
--- In de nacht van zaterdag op zondag zijn twee personen betrapt in een poging om wat spullen stelen bij Johan & Gert-Jan. Johan werd om 3.30u wakker van enkele piepjes van zijn elektronische beetmelder en betrapte een persoon heterdaad met één van Johan's hengels in zijn handen. De tweede persoon kwam onder een extra beschuttingparaplu vandaan op het moment dat Johan's koppelmaat Gert-Jan uit zijn tent kwam, die persoon wilde de snorfiets stelen.
Omdat dit alles gebeurde kort na een fikse regenbui is het niet uitgesloten dat er spraken is van enige opzet om visspullen te stelen van de karpervissers. Johan en Gert-Jan stonden even oog in oog met deze heerschappen die te dom zijn om te kunnen denken en vermoedelijk ook te lui zijn om te werken. Het ging om twee autochtone Nederlanders met een geschatte leeftijd van ongeveer 20 jaar.
Deze personen moeten niet gezien worden als de slimste personen uit 's-Hertogenbosch als je bedenkt dat er meerdere elektronisch waarschuwingsmiddelen bestaan die de vissers goed alarmeren als er iets met de hengels gebeurd. Ook niet ondenkbaar dat er flink wat rake klappen gevallen zouden zijn als ze betrapt waren door een deelnemend karperkoppel die eerst doen en dan denken.
Gert-Jan stuurde gelijk een telefoon bericht uit naar enkele andere wedstrijddeelnemers en voor de volgende wedstrijden zullen we afspraken en plannen maken zodat er spraken is van kortere lijnen. Mogelijk kunnen we ook deze twee heren even zwemles geven, je blijft met je poten van andermans eigendommen af.
Voor de heren (nacht) karper-vissers uit 's-Hertogenbosch het advies om goed op te letten. Voor de karper-wedstrijdcommissie's van andere verenigingen het advies ook aan dit punt van veiligheid aandacht te besteden. Voor de volgende wedstrijden zullen wij voorzorgsmaatregelen treffen zodat iedereen veilig kan vissen.
· OGM-Team op September 18 2011 16:00:00
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Zo dan, das lef hebben. Gelukkig waren de heren vissers bij de pinken om hun eigendommen te beschermen. |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Tja, ik zat er ook al aan te denken! karperwedstrijden worden vaak goed landelijk aangegeven en er ligt vaak voor kapitalen aan de waterkant met al die vissers. dieven die een beetje opletten kunnen natuurlijk keihard hun slag slaan! Zeker een puntje om over na te denken!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Die 2jongens kunnen blij zijn dat ze het nog goed hebbeb afgebracht ....... Bij waren ze zeker niet zonder kleerscheuren en natpak er vanaf gekomen..... Heb het zelf ook één keer gehad langs de waterkant... Er wordt ook aardig wát aan spullen meegenomen naar de waterkant tijdens één wedstrijd. had er afgelopen weekend ook één de wagen was tot aan de nok vol...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Denk eerder dat de dieven het er goed van af gebracht hebben die johan is een beest |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Die 2jongens bedoel ik ook,ron.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
pak rammel geven en dan de politie bellen .... |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Als ze de spullen van degene die het stukje geschreven willen jatten, zitten we er waarschijnlijk al mee thuis voordat ie uitgeluld is.... ietwat wollig taalgebruik. Bij de meesten die ik ken had dit toch een aardige kloppartij geworden.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
alarmpistool |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.