DavidT, welke bevolkingsgroep is dat dan? Duitsers zeker?
Ik denk dat het woord Polen ook een soort verzamelnaam is geworden voor Oost europeanen.
Je kan er weinig aan doen aan dit verschijnsel (Het leegvissen van onze wateren), maar de gene die je kan pakken moet je ook gelijk snoeihard aanpakken!
Vissen met levend aas, whoppa complete uitrusting in beslag nemen, dikke boete.
Niet betalen, whoppa ga maar weer werk zoeken in "Polen"
Voor andere Autochtone bewoners en mensen die zich permanent gevestigd hebben in ons landje moet het zelfde gelden.
Gewoon de hele uitrusting in beslag nemen en een dikke boete incasseren.
Verder vind ik wel dat controleurs veel te coulant zijn naar "Poolse" visser die ze schaken terwijl ze zonder vergunning vissen. Vaak ook nog op manieren die verboden zijn.. Ze sturen ze alleen maar weg...
Wees blij dat je hier mag werken en wonen, dus gedraag je dan ook naar de regels van het land.
Gelukkig heb je ook nog goede "Polen" die wel weten hoe het hier gaat en die zich wel aanpassen aan onze gebruiken.
Verder word ik trouwens wel een beetje moe van dat je momenteel iemand niet meer mag benoemen voor wat hij/zijn is.
Een Pool is voor mij een Pool een Duitser is een Duitser en een Chinees is een Chinees.. en ik ben een Nederlander. so what.. veel mooier of lelijker kan en wil ik het niet maken.
Er word niemand buitengesloten zolang hij/zij zich weet te gedragen toch... en verder plaats je niemand in een hokje.
Cultuurverschillen oke, verschil van levenswijze oke, maar hier gelden onze regels en daar gelden hun regels en dat moet iig niet door elkaar gehaald worden.
Die regels moeten hier aangetrokken worden om dit verschijnsel (het leegvissen van onze wateren) wat onderhand iedereen begint te irriteren een halt toe te roepen.
Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 september 2011 21:03:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven