50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
snap er geen flikker van krijg de link niet geplaatst het is in ieder geval foto van de maan Augustus |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Heb ik ook wel eens gehad , dan zit er in de link een smiley die je dus steeds ziet echt vervelend.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:snap er geen flikker van krijg de link niet geplaatst het is in ieder geval foto van de maan Augustus MAAR, als je de link gewoon kopieert, kan je hem wel openen, de gaah smiley word gewoon terug "geconverteerd" in letters |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Als je niet geregistreerd bent krijg je hem ook niet te zien. Edi"t: via een korte omweg lukt het toch, Bewerkt door de gebruiker woensdag 7 september 2011 18:01:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
En ook allemaal op mij stemmen bij Carpcity he Bewerkt door de gebruiker woensdag 7 september 2011 18:39:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:En ook allemaal op mij stemmen bij Carpcity he Komt voor de bakker vrolijke vriend link? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
raar dat foto 1 dik aan kop staat,is de minste foto. zal daar ook wel 1 grote vriendjespolitiek stemming zijn. Bewerkt door de gebruiker woensdag 7 september 2011 19:30:43(UTC)
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Ik zal vanavond ook even op jullie stemmen mannen!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Ed heeft vorige maand ook al een prijs voor de beste foto gewonnen daar.
|
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
is al gebeurd Frank.... staan 2 mooie foto's op die van Marcel en van Ed, moeilijke keuze........ Bewerkt door de gebruiker donderdag 8 september 2011 11:01:54(UTC)
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
whaha en zo zijn enkele forums weer leden rijker haha vriendjespolitiek heb je zo wat overal tegenwoordig
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
@Carpfighter grappig detail is dat je op Carpcity niet kunt registreren zolang de foto van de maand periode loopt
|
|
|
|
|
jvs schreef:raar dat foto 1 dik aan kop staat,is de minste foto. zal daar ook wel 1 grote vriendjespolitiek stemming zijn. Dit is jou mening he ! Ik vind foto 1 wel het mooist en vind die bewerkte foto's veel minder , bovendien had ed hier vorige x ook al wat gewonnen dus ging mijn stem foto 1
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Hey job ik respecteer je mening. Wil wel even in haken over wat jij bewerkte foto's noemt, dit is namelijk de tweede keer op een verschillend forum dat ik je dit hoor zeggen. Of je het mooi vindt of niet dat is iets persoonlijks. De foto's die ik maak zijn echter niet bewerkt. Het enige wat ik toevoeg is een schaduwrand en een kader. |
|
|
|
|
|
Op kw was mijn vraag alleen of dat bewerkte wel toegestaan is , die schaduwrand valt toch onder bewerken of niet ?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Tja, iedereen is er vrij in om te kiezen hoe hij zijn foto's maakt en of hij ze wilt bewerken. Ik vind het wel wat hebben!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.