Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-9-2011(UTC) Berichten: 4
|
hoi ik zou me even voorstelen ik ben benny en ik vis al 15 jaar op(karper) ik heb een nieuwe uitdaging gevonden maar ik heb wat info nodig ik weet niet of je er mag nachtvissen en ik weet ook niet waar ik de vergunning kan verkrijgen . ik bedoel de maas in belgie het mag ook in het frans talige gedeelte ale info is goed en welkom wie kan me helpen? alvast badankt en (vissen) ze gr benny Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 september 2011 00:17:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-9-2011(UTC) Berichten: 9
|
|
|
|
|
|
bedankt daar heb ik wel wat aan ik kan de papieren gewoon op het postkantoor koopen maar er staat niet of je op de maas mag nachtvissen
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-8-2011(UTC) Berichten: 2
|
Benny je mag nachten op de waalse maas,enkel mag je maar 2 nachten zitten daar...en ook een vergunning hebben van 37+euro
|
|
|
|
|
oke dat is mooi . en dat je er maar 2 nachten mag zitten maak niet uit wand ik kan aleen maar in het weekent en anders ver kas ik wel zijn ze daar streng met de kontroles
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Paul schreef:Benny je mag nachten op de waalse maas,enkel mag je maar 2 nachten zitten daar... 2 nachten zitten achter elkaar is eigenlijk overal in Belgie het max. hoor, dat is om het wildkamperen tegen te gaan, ik bedoel dan, 48 uur op een stek he. Maar gemeente A doet moeilijker dan B .... Ze doen soms zelfs moeilijk als je een vast grondzeil hebt, maar das weer een andere materie....
|
|
|
|
|
oke dat is niet erg ik vis tog met me ovale plu ik heb veel op kk 7 8 gevist maar daar doen ze niet moeilek als je meerderen nachten gaat(vissen)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-11-2011(UTC) Berichten: 1
|
Paul schreef:Benny je mag nachten op de waalse maas,enkel mag je maar 2 nachten zitten daar...en ook een vergunning hebben van 37+euro Ik ben echt blij om dit bericht te lezen als ik ben op zoek naar dezelfde informatie. Ik ben dol op vissen 's nachts te doen. Maar ik ben niet op de hoogte over de procedure. Deze post aandelen zeer belangrijke informatie uitleg van de procedure voor het nachtvissen. Ik ben erg dankbaar voor jullie allemaal. ______________________________________________________________________________________________________________________ Voor meer informatie over de villa's bezoek villa spanje and villas lloret de mar
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-8-2011(UTC) Berichten: 2
|
SnowMan schreef:Paul schreef:Benny je mag nachten op de waalse maas,enkel mag je maar 2 nachten zitten daar... 2 nachten zitten achter elkaar is eigenlijk overal in Belgie het max. hoor, dat is om het wildkamperen tegen te gaan, ik bedoel dan, 48 uur op een stek he. Maar gemeente A doet moeilijker dan B .... Ze doen soms zelfs moeilijk als je een vast grondzeil hebt, maar das weer een andere materie.... Het is enkel in Wallonië dat dit van kracht is,niet in Vlaanderen....
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.