25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik zoek een goed boilie recept voor tuti fruti. heeft iemand een recept dat hij met mij wil delen?
alvast bedankt |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 191
|
500 gram Sweet Mix 5 Eieren (Medium) 2 Ml. Sweetner 2 Ml. Kleurstof Oranje 5 Ml. Tutti Frutti Flavour 2 Eetlepels Zonnebloem Olie veel succes
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
waar heb je dat recept vandaan als ik vragen mag? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 191
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Neem toch gewoon een standaard mix 50/50 Titti Fruty Flavour en een beetje zoetstof
Meer heb je echt niet nodug voor een Tutti Bol
grt Snowy
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-8-2011(UTC) Berichten: 65
|
Waarom tutti fruti?Probeer eens iets anders.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik viste eerst met banaan boilies, ving niet veel. toen naar tutti frutti en ving meer, dacht dat dit de wonderboilie was. maar vang nu met van alles, probeer gewoon wat |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Er wordt tegenwoordig bijna nooit meer mee gevist. En dat terwijl hij vroeger zo succesvol was. Goeie kans dat hij weer knalt!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
miss een domme vraag maar iedereen zegt tutifruiti flavour...... maar kan je die ook zelf maken? bijv beetje aardbei banaan enz enz enz door mekaar gooien |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:miss een domme vraag maar iedereen zegt tutifruiti flavour...... maar kan je die ook zelf maken? bijv beetje aardbei banaan enz enz enz door mekaar gooien Nou Lodewijk of je dan de zelfde tuti geur krijgt weet ik niet, maar je krijgt daar zeker een geur mee die niet in de winkel te koop is en daar mee verkrijg je iets unieks. Ik deed er altijd twee soms zelfs nog een derde door elkaar, werkte vertrouwd op je aas. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@ Lodewijk. Ik denk het niet. Is gewoon een naam die ze het beestje hebben gegeven omdat het zo lekker fruitig ruikt.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-12-2011(UTC) Berichten: 18
|
Probeer anders eens een abrikoosbol te maken
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Erwin schreef:Er wordt tegenwoordig bijna nooit meer mee gevist. En dat terwijl hij vroeger zo succesvol was. Goeie kans dat hij weer knalt!! Dat zal zeker kunnen Erwin Wat dacht je van de caribbean cocktail van vroeger!! Voor Flavours kijk eens op frutoria.nl Hebben van alles van bier tot drop flavours Sommige zijn niet super geconsentreerd maar ruiken wel Bv krab flavour meen 26/31 euro de kg |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Erwin schreef:Er wordt tegenwoordig bijna nooit meer mee gevist. En dat terwijl hij vroeger zo succesvol was. Goeie kans dat hij weer knalt!! Dat zal zeker kunnen Erwin Wat dacht je van de caribbean cocktail van vroeger!! Voor Flavours kijk eens op frutoria.nl Hebben van alles van bier tot drop flavours Sommige zijn niet super geconsentreerd maar ruiken wel Bv krab flavour meen 26/31 euro de kg BIER flavour's ??? 0- -0 = ~ Ben ff shoppen op frutoria.nl Bewerkt door de gebruiker zaterdag 24 december 2011 10:50:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:nog gevonden henk?? Ja maar is niet te zuipen jonghu |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.