35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
is er iemand die mij kan helpen?? ik zoek een arca bifa golden reward 2,75 lbs karperstok... vant weekend eentje afgebroken hengels worden niet meer gemaakt helaas.... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?:-s
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Linkloos |
|
|
|
|
ik vraag toch niet om populaire reacties heer gerrietsen!!!geef me liever een tip!!haha ach ik zat een klein beetje vast in een paar lelies en ik trek 1 keer die henge achterover en KRAK....daarna volgden er nog wat woorden |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
klotuh voor je kerel hoop dat je snel een andere stok vindt
ik hou de ogen ook wel open voor je.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
stefan everts schreef:geef me liever een tip!! Koop een paar goede hengels! Geluk dat de wedstrijd maar met 2 hengels is! |
Linkloos |
|
|
|
|
ellendeling.... ...scheelt dat ik er nog 3 heb |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
stefan everts schreef:ik vraag toch niet om populaire reacties heer gerrietsen!!!geef me liever een tip!!haha ach ik zat een klein beetje vast in een paar lelies en ik trek 1 keer die henge achterover en KRAK....daarna volgden er nog wat woorden En dan wil je weer zo een zelfde???????????
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
of breek van de andere ook de top af heb je weer 3 dezelfde |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:of breek van de andere ook de top af heb je weer 3 dezelfde gigglesmil |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:of breek van de andere ook de top af heb je weer 3 dezelfde Ron, Je antwoorden blijven geniaal |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
voor jllie miss wel...ik heb liever een serieus antwoord,is niet zo leuk als je hengel afbreekt en deze niet meer genaakt worden.... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gigglesmil Bel Maurits eens op van deze site http://www.fishingdirect.nl/webshop/index.phpIk heb eens 3 arca smart carp hengels gehad daar was ook een deel van gebroken ben toen naar de hengelsportzaak geweest en die zei dat ze niet meer gemaakt werden toen heb ik Maurits gebeld en die heeft mij het nummer van arca zelf gegeven die hebben het toen opgelost |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.