CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Te Koop 3 stuks B.Richi Red Devil 13ft 3 lbs hengels exclusive Handmade
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 13
|
Te Koop 3 stuks Red Devil 13ft 3 lbs exclusive Handmade Nieuw prijs € 809,- Nu 3 voor € 550,- deze hengels zijn een paar maandjes oud en zien er als nieuw uit. Meer info en foto's staan hier: http://www.fishingtackle...virtuemart&Itemid=34Rico |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Waarom doe je ze weg rico ? Ik dacht dat je er toen zo tevreden mee was. Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Dag Patrick,
Ik ben heel tevreden van deze hengels, ze gaan weg omdat ik ze niet meer gebruik. Me vis uurtjes zijn zeer beperkt geworden en ik vis dan alleen nog de avondjes naast de deur met lichte stokken.
Het is gewoon zonde om deze hengels te laten staan dus gaan ze de deur uit.
Rico |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Wat is dat nou Rico geen Hombeek meer?? Of heb je alles daar al gevangen
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Dag Ron, Jazeker wel alleen geen 4 nachten per week meer zoals in 't begin.. Zal waarschijnlijk in najaar nog een keertje gaan en volgend seizoen weer erin knallen hoop ik toch. Jongens de hengels zijn nog te koop,ik vergat erbij te vermelden dat ze heerlijk drillen ondanks het 13ft 3lbs stokken zijn..buigen zeer mooie door, oftewel plaatjes van hengels Rico |
|
|
|
|
|
Prijs is aangepast naar 500,-
Rico |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Te Koop 3 stuks B.Richi Red Devil 13ft 3 lbs hengels exclusive Handmade
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.