15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
hallo, welke foudraal voor grote molen bid lc's raden jullie aan voor een beetje reddelijke prijs zo rond de 50/60 euries? mischien doe je er zelf 1tje weg? ik hoor het wel! gr djoerdi Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 juli 2011 13:49:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik zou als ik jouw was eens kijken naar losse sleeves! Veel handiger en compacter dan een logge foudraal! Vis je met hengels dan neem je maar 2 sleeves mee, vis je met 3 hengels 3 sleeves! Lekker compact!
|
|
|
|
|
maar ik heb ook bankticks en neem meestal maar 2 hengels mee. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
passen je banksticks niet gewoon in je vistas? maargoed, het was ook maar een tip! Ik vis zelf veel mobiel en wil kunnen verkassen als ik vis ergens anders zie springen. daarom dat alles bij mij zo compact mogelijk moet zijn.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Een foudraal specifiek voor big pits ga je niet voor jouw budget hebben. De beste optie is voor sleeves te gaan zoals Tim al zei, maar dan een sleeve waar je ook nog wat bij kan opbergen (voor bv je banksticks). |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
@ jorden heb je voor beeld?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
timvanzanten schreef:passen je banksticks niet gewoon in je vistas? maargoed, het was ook maar een tip! Ik vis zelf veel mobiel en wil kunnen verkassen als ik vis ergens anders zie springen. daarom dat alles bij mij zo compact mogelijk moet zijn. Hehe jij vist zeer compact . Maar ik ben er blij mee scheelt een hoop gesleep |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.