20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
waar ga je heen op vakantie? en ga je nog wat interesants doen? ikzelf ga naar Spanje vlakbij Girona. in het dorpje sant pere pescador. en vertrek morgen middag
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
Das dichtbij empuriabrava, ik zit daar vaak in hotel portofino (dit jr nog ni geweest). Ga deze zomer nergens heen, december weer naar marokko, en misschien voor die tijd nog ff ergens een week heen, miami ofzo. |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
begin oktober 2 weken etang du stock!
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Augustus 2 weken Portugal en ik hoop in het najaar nog een weekje naar Frankrijk te kunnen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
laatste week van september naar la france weeksessie op le moulin du mee |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ik ben al geweest,weeksessie frankrijk,ben nu bezig met het filmpje uploaden op youtube dus die zal ik straks plaatsen met wie ga je na Stock lodewijk?? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
eind september genesis la chaussee |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
stefan everts schreef:ik ben al geweest,weeksessie frankrijk,ben nu bezig met het filmpje uploaden op youtube dus die zal ik straks plaatsen met wie ga je na Stock lodewijk?? zoals het dr nu naar uit ziet alleen nog liefhebbers dan die mee willen??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
2 weken alleen??das lang gek.... haha liefhebbers zat denk ik,nou nog mensen die tijd hebben |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
tsja je hoeft natuurlijk niet 2 weken mee te gaan he een weekje is zat en 2 weken lang??? nee man heerlijk!! het is dat ik altijd weer moet werken de maandag maar anders kon je mij een maand of wat aan het water neer zette3n hoor! heerlijk!! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik blijf in NL,we gaan een weekje naar het noorden van het land,en daarna ga ik een paar dagen trollen met de boot |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Terug gaan testen op openbaar water in la douce France!!
Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
patrick visser schreef:Das dichtbij empuriabrava, ik zit daar vaak in hotel portofino (dit jr nog ni geweest). Ga deze zomer nergens heen, december weer naar marokko, en misschien voor die tijd nog ff ergens een week heen, miami ofzo. dat is 10km van ons dorpje af, op het strand zien we dat altijd bij de bergen. kleine bergen dan
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
in augustus een gezinsvakantie van een week naar centerparc de Vossemeren in een huisje aan het water en in oktober een weekend met Ron naar blueswaterlakes Bewerkt door de gebruiker zondag 17 juli 2011 02:26:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-9-2009(UTC) Berichten: 127
Bedankjes: 1 keer
|
1e week van augustus naar Frankrijk, Maveline. andere 2 weken rundumhausen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
In augustus een midweek met het vrouwtje naar domaine de Ilse |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
in augustus lekker met het gezin een midweek naar de hengelhoef in belgie. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
verlengd weekendje voor val dore vastgelegd, van 6tem9 augustus gaat het daarheen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
15 augustus naar noorwegen, ga ik vissen op forrel en snoek, karperhengels kunnen niet meer in de auto met 5 personen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ik ga eind augustus ff n weekje naar Turkije(Marmaris) toe samen met mn vriendin.. Ff weg van alles! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.