CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
Bijzondere bijvangsten tijdens een karpersessie
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Deze snoekbaars van 90cm ving ik tijdens een karpersessie met twee tijgernoten en een mais popup Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 juli 2011 01:27:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-7-2011(UTC) Berichten: 27
|
Zo dat verwacht je ook niet. Wel een hele mooie baars. Gr steef
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Altijd leuk dit soort bijvangsten. 90cm voor een snoekbaars is ook behoorlijk aan de maat. Er zijn menig snoekbaars vissers die dit formaat nog niet hebben gevangen terwijl ze zo hun best doen....
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Das inderdaad een hele beste!
Blijft toch een prachtig beest om te zien.
Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dikke bak. Ik had vorig jaar de wereld aan zeelten en een paar snotjes. Dit jaar alleen wat snotjes |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Heb zelf ook al een x aantal snoekbaarzen gevangen met karpervissen. De laatste was deze, op een Frans kanaal.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
20 jaar geleden een snoekbaars van 94 cm. Deze is meegegaan naar huis, kop opgezet. 100 gulden de cm indertijd. Ook eens een voorntje van nog geen 10 cm op een 30mm bol... vast met schampen zijn kop in me haakpunt geramt. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 57
|
Geniaal snoekbaars tijdens het karper vissen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Mijne was een bijvangst op een bijleggertje, niet zo verwonderlijk dus, laat staan geniaal. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-7-2011(UTC) Berichten: 10
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
roofblei? zeg maar iets |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
groet erik |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-7-2011(UTC) Berichten: 10
|
ik dacht dat die net zo aten als snoek enzo, ik had me lood en boilie gewoon stil op de bodem liggen...
mvg
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
drie keer een eend, twee meerkoeten, een paling, een rat en twee keer mijn eigen hond.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Ruud Gosselink schreef:en twee keer mijn eigen hond. (Y) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-9-2010(UTC) Berichten: 6
|
Hoe in hemelsnaam kan dit? Ik heb er wel vaker van gehoord, maar sta best perplex dat het zo regelmatig gebeurt. Zou de snoekbaars het haak aas als prooi zien? Of zouden ze voorntjes die rond t haak aas hangen proberen te pakken?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
20191 schreef:Hoe in hemelsnaam kan dit? Ik heb er wel vaker van gehoord, maar sta best perplex dat het zo regelmatig gebeurt. Zou de snoekbaars het haak aas als prooi zien? Of zouden ze voorntjes die rond t haak aas hangen proberen te pakken? De voorn blijft maar bezig en bezig om van de boilie te snoepen en het lukt niet echt.. duurt veel te lang en hij let dus niet op : Snoek(baars) denkt.. he, die heeft z'n aandacht ergens anders voor en let niet op.. pik ik heb je. Lijkt me niet zo vreemd zeker als je bedenkt dat bv grote snoeken ook dood aas van de bodem pikken toch.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
het is zeker een rooblei wimpy ze eten ook gewoon brood enzo heb er keer 1 gevangen op een dryvende korst |
Keep it simple... |
|
|
|
|
maatje van me had er afgelopen weekend ook eentje op een garlic robin red bol. ook een roofblei van een cm of 60/65. blijft grappig gr erik |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
een eend en een keer me zelf zo de haak in me vinger met 170 gram lood eraan. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
Bijzondere bijvangsten tijdens een karpersessie
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.