logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
rene1972  
#1 Gepost : maandag 4 juli 2011 20:48:57(UTC)
rene1972


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 27-1-2011(UTC)
Berichten: 12

Zoals afgesproken het testverslag. We zijn nu enkele malen met de boot op pad geweest, dit in combinatie met een minn kota 30 lbs elektromotor. ONZE conclusie is dat de boot zeer stabiel is en icm elektromotor een fijne combinatie is. Nadeel is wel als je een stukje moet roeien, dat de riemen te ver naar achteren zitten en de accu van de elektromotor in de weg zitten. Je kunt ook zeggen dat misschien daar de boot een beetje klein voor is, en daa niet voor bedoeld is. De afwerking is goed. Het bankje zit voor mij, ik ben 176, een beetje te ver naar achter. De boot is snel bedrijfsklaar en makkelijk te vervoeren. Voor onze visserij tusen opstakels en pompevelden een betere aanvulling dan een voerboot. Dit omdat je toch meer van de bodem ziet als met voerboot. De boot heeft ons tot nu toe meer vis opgeleverd, maar of dit alleen aan de boot ligt.... Voor als er nog vragen zijn mag je me altijd pb'en
Sponsor
steef_trakker  
#2 Gepost : maandag 4 juli 2011 23:42:02(UTC)
steef_trakker


5 ponder

Lid sinds: 2-7-2011(UTC)
Berichten: 27

ben benieuwd rene .

ik heb hem ook besteld, komt 1 deze dagen binnen, ben ook benieuwd of het goed gaat met mijn 52 lbs elektro motor, anders moe daat ook weer een nieuwe voor aangeschaft worden

waar had jij trouwens de accu staan, in de boeg of tegen de spiegel?? ik heb afgelopen keer een 210 quicksilver geleend van een maatje van mij , voor m'n frankrijk trip en toen de accu's voorin de boeg gezet, naar mijn mening voer hij daardoor wel wat makkelijker weg en wat ie wat beter te besturen

ik hoop dat ik hem aanstaand weekend kan testen en dan zal ik mijn mening ook eff plaatsen.

suc6 met het bootje

gr steef
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.