logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
JeroenD  
#21 Gepost : donderdag 11 augustus 2011 18:41:21(UTC)
JeroenD


30 ponder

Lid sinds: 19-2-2011(UTC)
Berichten: 762

langere sessies veelal op de Neder-rijn en soms op het Veluwemeer.
Korte sessies vis ik meestal op zandputten of het kanaal.
Don't forget to smell the roses along the way...
Jasperr15  
#22 Gepost : donderdag 11 augustus 2011 19:47:39(UTC)
Jasperr15


5 ponder

Lid sinds: 10-7-2011(UTC)
Berichten: 37

Wel delangevis,

Ik vis nu op de vaart . Iets helemaal anders dan zo'n visput dat ik gewent ben . Het is echt zeer leerrijk om dat eens te gaan doen . 4 maal geweest instant en voorgevoerd(3dagen na elkaar) niets gevangen ??
Opeens was het toch wel raak op die ene dag 2 schub's van 6 en 9 kilo en 4 brasems .Da's echt genieten dan .

Moest jezelf ook eens naar een vaart gaan kan ik je wel verwittigen dat je sterke draad op je spoel steekt .
Ik ben zelf een paar keer alles kwijt gespeeld .

succes
karpervissen is iets maar karper vangen Knipoog
Davey Remmig  
#23 Gepost : donderdag 11 augustus 2011 23:13:00(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

jvs schreef:
carppassion schreef:
jvs schreef:
ik vis altijd op dezelfde put,en altijd op dezelfde stek.
ik vang de ene keer aan bollen goed,maar de laatste 4x niet 1 vis gevangen aan bollen,maar allemaal aan tijgernoten en mais.
ik heb 1x op een kanaal gezeten,maar ik heb het idee,dat het daar puur geluk is,mocht je beet krijgen.
gister is mijn pa nog de hele dag op een kanaal geweest,zonder resultaat.

Niet puur geluk daar moet je alleen wat meer je best doen dan op een volgepropte onnatuurlijke karpervijver.
Mvg patrick

nou dat ben ik niet met je eens,heeft niks met beter je best doen te maken,een kanaal is groot,wil je daar iets vangen dan moet je daar flink gaan voorvoeren weken op een rij,dat kost je handen vol met geld,en zelfs dan is de kans klein dat je er wat vangt.
ik ben 1x 2 weken op rij wezen voeren op de AA hier vlakbij,dat is een smal (riviertje) 2 dagen gevist zonder resultaat,zelfs niet 1 vis zien azen of springen.
laatst 1x terug geweest op een andere plek op dat water,niks voorgevoerd.
gooi mijn hengel in en na 30 min al een run(en een dikke vis) en slechts 5-6 boillies bijgegooid.dus ik vind de factor geluk erg groot.
op de vijver waar ik ga vissen,is een normale vijver,niet een karpervijver,ook daar heb ik laatst 8x achter elkaar geblankt.


Jurgen je hebt een berichtje Knipoog
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.