5 ponder Lid sinds: 29-5-2011(UTC) Berichten: 35
|
Hallo ik heb mijn tijgernoten in de week gezet met een eetlepel knoflook poeder heeft iemand hier ervaring mee?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Geen ervaring mee, maar als de knoflook boilies werken, dit normaal ook he Ben zelf meer een voorstander van gewoon de tijgernoten tijdens het koken goed te suikeren voor de de zoetigheid, of af en toe chilli erbij te doen Knoflook heb ik geen ervaring mee laat maar weten of het een goed idee was of niet (je vangsten dus ) |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
en hoelang weken jullie hem dan? en koken?? |
one life live it |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
minimaal 24 uur weken, ongeveer 45 minuten koken.
|
|
|
|
|
en zijn ze dan zacht van binnen? of blijven ze gewoon helemaal hard. die van mij zijn gewoon nog kei hard lijkt me niet echt goed. |
one life live it |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ze blijven hard. Je kunt ze wel doorbijten, dus niet echt keihard.
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Ze blijven hard. Je kunt ze wel doorbijten, dus niet echt keihard. kwartiertje koken is al voldoende als je hem een week in de week zet. Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 juni 2011 21:02:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Doe het gewoon zoals ruud zegt.... als je ze 24 uur weekt en daarna 3 kwartier kookt zijn ze klaar,dan nog ff 2 dagen laten staan en je kunt ze gebruiken,zijn je tijgernoten vers dan zul je zien dat ze na 2 dagen(in een donkere afgesloten emmer)heel goed slijmen!! Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 juni 2011 21:12:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
ok thnx dan ga ik het opnieuw proberen want slijmen doen ze ook niet en die liggen ook al weer een week in een emmer. |
one life live it |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-5-2011(UTC) Berichten: 6
|
ik week ze ook 24 uur beetje suiker bij het koken en een donker biertje erna dan 2 dagen laten staan en je hebt heerlijke plakkerige slijmnoten |
vini vidi vissie |
|
|
|
|
robinvanes schreef:ik week ze ook 24 uur beetje suiker bij het koken en een donker biertje erna dan 2 dagen laten staan en je hebt heerlijke plakkerige slijmnoten Haha ja klopt maar ik gooi ze door duivevoer meestal. en soms alleen tijgernoten. Mooi dat slijm. Een vismaat en ik hadden een keer dat het lood niet uit het bakje wou vallen van de voerboot door al het plakkerige slijm;p
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik vis zeer veel met tijgers en houd altijd hetzelfde aan. 24 uur weken 1 uur koken Zo zijn ze altijd goed. Die slijmlaag komt er vanzelf wel op als je ze in een dichte emmer laat staan. Zelf wil ik ze ook nog regelmatig schoon spoelen zodat ze in vers water zitten. Dat werkt iets beter met een voerschep of katapult
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Voor diegene die niet op de slijmlaag willen wachten... Solar verkoopt tijgernoten-slijm in een fles |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Anne schreef:Voor diegene die niet op de slijmlaag willen wachten... Solar verkoopt tijgernoten-slijm in een fles als ik me niet vergis wielco ook |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
wielco verkoopt idd tijgernotenslijm, tegen een lagere prijs als solar! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
carpfigter schreef:Anne schreef:Voor diegene die niet op de slijmlaag willen wachten... Solar verkoopt tijgernoten-slijm in een fles als ik me niet vergis wielco ook Starbaits heeft deze ook..... 6 euro/ halve liter
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Voor die prijzen kan ik jet ook wel voor je overhouden
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Frank Avezaat schreef:Voor die prijzen kan ik jet ook wel voor je overhouden haha frank was van dezelfde mening , eigenlijk allemaal stom om te kopen hé en waarschijnlijk ook nog geen echt tijgernoten slijm ? of wel ? grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
Geen idee, maar er zal vast een markt voor zijn anders verkopen ze het niet
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.