20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
iik heb net voor het eerst boilies gemaakt. ik had niet zon heel moeilijk recept. en ook niet echt heel compleet vind ik zelf. recept: 5 schepjes kattenvoer gemalen. 5 schepjes tarwebloem blikje zalm 4 eieren. en verstegen mosselmix
ze zijn nu aant drogen. erg veel geur zit er niet aan. foto volgt nog. gr
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Heb je er geen flavour in gedaan ?
Als het je eerste keer is zal het niet meteen een goede bol zijn ( had ik ook )
Maar niet lullig bedoelt ik denk dat je nu een hele geurloose bol KAN gaan krijgen, mischien vangt het wel als een gek maar heb zelf meer vertrouwen in een geurende bol
Gr Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
karpers ruiken niet en als flavour had ik de mosselmix kruiden. achja we zullen zien
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
matszj schreef:karpers ruiken niet en als flavour had ik de mosselmix kruiden. achja we zullen zien Als karpers niet kunnen ruiken, waarom stinken de meeste bollen dan zo |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Karpers kunnen ruiken en hebben smaakzintuigen. De 'neusopeningen' die zich boven hun bek bevinden en waardoor het water stroomt, worden gebruikt bij de reukwaarneming. Dit 'ruiken' is natuurlijk niet te vergelijken met de menselijke reukzin, die gebruik maakt van de lucht als drager van geurstoffen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Mark T schreef:matszj schreef:karpers ruiken niet en als flavour had ik de mosselmix kruiden. achja we zullen zien Als karpers niet kunnen ruiken, waarom stinken de meeste bollen dan zo Om ze te verkopen smaak is belangerijker
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Ferenc, Me pc gaat flippen als ik contact formulier wil invullen kan ik niet gewoon een mail sturen voor die bollen? Met vriendelijke groet, Frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
Tuurlijk kan dat. Wel vreemd dat je pc gaat flippen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
ferenc schreef:Tuurlijk kan dat. Wel vreemd dat je pc gaat flippen. Hij doet wel vaker vreemd zou morgen even bestelling doen en hopelijk kan ik ze dan maandag ofzo ff op pikken Groeten frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
Oke, apart....binnenkort is alles aangepast
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-4-2011(UTC) Berichten: 48
|
Ik vang altijd prima op m'n geurloze bollen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.