logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tom de maat  
#1 Gepost : zaterdag 18 juni 2011 20:31:21(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ik en een vis maat zoeken een betaal water in frankrijk liefst niet onder parijs en waar we toch wel wat vis kunnen verwachten liefst niet over de 300€ de week

alvast bedankt
Sponsor
tom de maat  
#2 Gepost : zaterdag 18 juni 2011 21:51:02(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
nog niemand tips?
steef zenden  
#3 Gepost : zaterdag 18 juni 2011 22:44:11(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ga naar google en vul eens karpervisvakanties in.
je komt er een hele boel tegen...
maar wat voor BTW zoek je, wat zijn je wensen...

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 juni 2011 22:44:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

timvanzanten  
#4 Gepost : zaterdag 18 juni 2011 23:41:35(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
kijk eens bij marcusans! 220 per week en te boeken via de site die steef aanhaalde.
ferenc  
#5 Gepost : zondag 19 juni 2011 00:49:37(UTC)
ferenc


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-9-2010(UTC)
Berichten: 521

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Penn lake op het pure fishing resort. 350euro voor 2 man een week lang. en er zwemmen prachtige vissen rond.
Franky26  
#6 Gepost : zondag 19 juni 2011 02:41:51(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Of via europe carp group zoeken daar hebben ze ook nog wellis leuke aanbiedingen voor BTW.

Groeten Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
Ruud Gosselink  
#7 Gepost : zondag 19 juni 2011 08:54:05(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Wanneer je wat meer ervaringen van vissers wilt weten over wateren:

http://www.betaalwater.nl/home.php
michiell_  
#8 Gepost : zondag 19 juni 2011 12:05:12(UTC)
michiell_


25 ponder

Lid sinds: 21-7-2010(UTC)
Berichten: 572

is het van belang voor dikke vis of maakt dit niet uit ?

Ik ben 2jaar voor het eerst naar frankrijk geweest, net over de grens met ons (belgie)

La mutche heette het, hebben die week desondanks het super goede (slecht voor ons de vissers) weer.

30 vissen gevangen op 5 dagen dikste was 33 pond Knipoog
maar wij hadden de laatste (minder goede stek)

vingen er regelmatig wel tot 40 a 50 pond.

Groeten
De Doorzetter Wint !
michiell_  
#9 Gepost : zondag 19 juni 2011 12:07:50(UTC)
michiell_


25 ponder

Lid sinds: 21-7-2010(UTC)
Berichten: 572

la mutche morhange

zo heette het,
ik weet niet of je hier iets mee bent,

Voor de aller eerste sessie was dit wel eens iets anders dan wat we hier in Belgie gewend waren Knipoog

Alhoewel ik nu wel eerder een echt frans water verkies (wat waarschijnlijk ook boven de 300 euro zal zijn Mee eens

groeten
De Doorzetter Wint !
michiell_  
#10 Gepost : zondag 19 juni 2011 12:09:18(UTC)
michiell_


25 ponder

Lid sinds: 21-7-2010(UTC)
Berichten: 572

Vooor de super goede vistrips :

http://www.fishermanholidays.com/

kan je de makkelijkheidsgraad, van het water zien,
de prijs
het aantal vissen, de bodem..

echt iets goed Knipoog ook op het kaartje waar alles gelegen is Knipoog

Groeten
De Doorzetter Wint !
Frank  
#11 Gepost : zondag 19 juni 2011 13:01:47(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Waarom BTW water??? Er liggen voldoende openbare waters in Frankrijk!

Kind regards,
Frank
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

Lodewijk  
#12 Gepost : zondag 19 juni 2011 13:04:32(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
zoiets had ik ook al indd frank.
waarom betalen om in een aquarium te mogen vissen?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Frank  
#13 Gepost : zondag 19 juni 2011 13:17:06(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Lodewijk schreef:
zoiets had ik ook al indd frank.
waarom betalen om in een aquarium te mogen vissen?


Nagel op de kop!!!

Geef mij maar de openbare waters, geen BTW's (aquariums) met opgezette (lees gestolen) vissen voor mij.

Kind regards,
Frank

Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

stefan everts  
#14 Gepost : zondag 19 juni 2011 13:18:27(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

dat maakt toch niet uit,die jongens willen misschien ook wel een stukje zekerheid en een beetje veiligheid...

het kan ook een stukje vakantie zijn wat ze willen?

je kunt een boel leren op een btw en at kun je in de toekomst evt gebruiken op een groot openbaar water o.i.d.
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Lodewijk  
#15 Gepost : zondag 19 juni 2011 13:26:13(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
het maakt ook niet uit stefan.
val hem ook niet aan.
zou heel stieken zelf wel een keer op gigantica willen zitten eigenlijk haha
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Frank  
#16 Gepost : zondag 19 juni 2011 13:58:45(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Stefan,

Ik maak mij er echt niet meer druk in maar vind het karpervissen kapot gemaakt door die BTW's! Ik kan boeken schrijven wat ik allemaal zie en hoor over die BTW's.

Veel leren op een BTW??? Een klaargemaakte stek, met vissen die echte vreetmachines geworden zijn omdat er voedselnijd is door een te groot aantal vissen op het water.

Ik ken zelfs mannen die enkel maar op BTW's hun vissen kunnen vangen, als je deze op een openbaar water zet weten ze absoluut niet waar te beginnen.
Ik noem het ze hebben de klokken horen luiden maar vinden dus absoluut de klepel niet!

En dan nog het ergste van allemaal, ze pakken uit met dikke vissen die daar gevangen zijn op foto's; nog eens goed in de lens gedrukt en met een groothoek gefotografeerd. Hun kopje zit er miniscul achter en de handen zijn deze van reuzen.
De beste uitdrukking die ik tot nu toe gelezen is dat er in een bepaald blad geen foto's meer zullen gepubliceerd worden van dertigers, veertigers en vijftigers die op een BTW's gevangen zijn. Amaai, wie gaat dit controleren. Wie sust men hier? Mij niet in ieder geval!

Ik zeg steeds wiens brood men eet, wiens taal men spreekt!!

Een stukje zekerheid?? Absoluut want moest je tijdens een geboekte week geen enkele vis gevangen hebben dan gaan we toch niet meer naar dat water of niet soms. Dus vangst garantie gegarandeerd! Liefst dikke vissen, die zoals ik al eerder beschreven heb honger hebben!
Men spreek over het welzijn van de vissen, hier gaat er toch een groot vraagteken bij me op! Men werpt een steen naar iemand die bvb geen onthaakmat gebruikt, maar over het welzijn van deze vissen op die BTW's daar stelt men zich geen vragen bij!
Een stukje veiligheid?? Ieder weekend hoor je wel dat er iemand zijn materiaal gepikt is aan een BTW of dat de auto's beschadigd zijn. Is dit veiligheid???

Voldoende stof tot nadenken.

Kind regards,
Frank
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

Patrick Wolters  
#17 Gepost : zondag 19 juni 2011 14:19:47(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Frank schreef:
Stefan,

Ik maak mij er echt niet meer druk in maar vind het karpervissen kapot gemaakt door die BTW's! Ik kan boeken schrijven wat ik allemaal zie en hoor over die BTW's.

Veel leren op een BTW??? Een klaargemaakte stek, met vissen die echte vreetmachines geworden zijn omdat er voedselnijd is door een te groot aantal vissen op het water.

Ik ken zelfs mannen die enkel maar op BTW's hun vissen kunnen vangen, als je deze op een openbaar water zet weten ze absoluut niet waar te beginnen.
Ik noem het ze hebben de klokken horen luiden maar vinden dus absoluut de klepel niet!

En dan nog het ergste van allemaal, ze pakken uit met dikke vissen die daar gevangen zijn op foto's; nog eens goed in de lens gedrukt en met een groothoek gefotografeerd. Hun kopje zit er miniscul achter en de handen zijn deze van reuzen.
De beste uitdrukking die ik tot nu toe gelezen is dat er in een bepaald blad geen foto's meer zullen gepubliceerd worden van dertigers, veertigers en vijftigers die op een BTW's gevangen zijn. Amaai, wie gaat dit controleren. Wie sust men hier? Mij niet in ieder geval!

Ik zeg steeds wiens brood men eet, wiens taal men spreekt!!

Een stukje zekerheid?? Absoluut want moest je tijdens een geboekte week geen enkele vis gevangen hebben dan gaan we toch niet meer naar dat water of niet soms. Dus vangst garantie gegarandeerd! Liefst dikke vissen, die zoals ik al eerder beschreven heb honger hebben!
Men spreek over het welzijn van de vissen, hier gaat er toch een groot vraagteken bij me op! Men werpt een steen naar iemand die bvb geen onthaakmat gebruikt, maar over het welzijn van deze vissen op die BTW's daar stelt men zich geen vragen bij!
Een stukje veiligheid?? Ieder weekend hoor je wel dat er iemand zijn materiaal gepikt is aan een BTW of dat de auto's beschadigd zijn. Is dit veiligheid???

Voldoende stof tot nadenken.

Kind regards,
Frank

Voor iemand die zich er niet druk om maakt maak je je d'r toch behoorlijk druk om Frank:-s
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Lodewijk  
#18 Gepost : zondag 19 juni 2011 14:35:36(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
jongens even ontopic !!!
de beste jongen zoekt een betaal watertje.
dus laten we hem daar ff mee helpen Blij
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Patrick Wolters  
#19 Gepost : zondag 19 juni 2011 15:03:03(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
precies lodewijk
Is Val dore niks?
Vang je meestal je visje wel
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
chiele  
#20 Gepost : zondag 19 juni 2011 15:26:54(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

carppassion schreef:
precies lodewijk
Is Val dore niks?
Vang je meestal je visje wel


ga ik ook misschien naartoe! Knipoog
maar is de laatste tijd wel moeilijker geworden hoor Blij
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.