CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
karperen als alles dicht gevroren is het kan !!!
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
zoals we allemaal wel gelezen hebben op de hoofdpagina in de nieuwe rubriek winter bezig heden bestaan er enkele vispelletjes behalve het karpervissen dacht erwin ons te melden nu heb ik dan wel goed nieuws want ik ken er wel zo 1tje waarvan de demo te douwnlouden is hier de link http://www.3dcarp.webeden.co.uk/ ikzelf kan deze jammer genog niet testen maar ken mensen die er op spelen en et tof vinden grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He carpfigter. Het artikel over winterbezigheden is geschreven door Tim van Zanten(krijg ik credits voor iets dat ik niet heb gedaan ). Ik heb dit spel ook wel eens gespeeld. Is wel een grappig spel, alleen vrij oud. Het is ook een beetje té gemakkelijk. Maar wel leuk even te doen! Thx voor de link! Bewerkt door de gebruiker maandag 4 januari 2010 10:11:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Carpfighter: Grappig spelletje! tja heb in het artikel twee spellen genoemd maar er zullen er vast meer bestaan. Meen dat er ooit ook een pc spel te koop was waarin je kon vissen op zoetwatervis. de meeste spellen zijn alleen vaak achterhaald, daarom dat ik twee 'nieuwe' spellen heb gekozen voor het artikel
Mvg Tim,
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
oei ja sorry ze mannen , kdacht dat et van erwin kwam lol grtzzz |
|
|
|
|
We worden wel vaker door elkaar gehaald hoor.....Geeft niets
|
|
|
|
|
Erwin schreef:We worden wel vaker door elkaar gehaald hoor.....Geeft niets die fishing simulator moet ge die kopen of kund ge die ook als demo spelen bijvoorbeeld grtzz |
|
|
|
|
Die ben ik nog niet tegen gekomen. Hij kost €10,- volgens mij....was ik vergeten erbij te vermelden. Maar het ziet er wel mooi uit he!
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Die ben ik nog niet tegen gekomen. Hij kost €10,- volgens mij....was ik vergeten erbij te vermelden. Maar het ziet er wel mooi uit he! ja zien er wel mooie graphics uit erwin ,das wel waar , grtzz |
|
|
|
|
Bovendien is het volgens mij alleen maar vissen op witvis met de vaste hengel....helaas...
|
|
|
|
|
Hebben mensen hier het spel 'sega bass fishing' op de wii wel eens gespeeld? Ik heb hem nou al een jaartje thuis liggen en ik moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vind! Het spel is niet erg voorspelbaar, zelfs niet na een tijdje spelen en elke vis reageert anders. Je moet per keer ook lekker uitvinden welk aas het beste werkt. Kortom...een aanrader als je het mij vraagt. Wat wl jammer is, is de beperking dat je niet kunt varen om een andere plek op te zoeken.
Erwin
|
|
|
|
|
Hey Erwin, zoals je wel had verwacht na het artikel ben ik ook in het bezit van dit spelletje. leuk om zo af en toe eens te doen en best realistisch ook! Ik ben zelf alleen niet echt een gamer en kan nooit lang genoeg mijn geduld bewaren haha, dat spelletje van Rapala ( Frozy fishing) is ook wel leuk trouwens.
|
|
|
|
|
Ik dacht dat die nieuwe van rapala nog niet voor de wii verkrijgbaar was. Nu dus wel. Ik vind de spellen van rapala op de wii normaal niet zo leuk.....Een beetje voorspelbaar. Is dat met deze anders? De graphics zien er in elk geval goed uit!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 78
|
Ik heb dat sega bass ook. Super leuk spel. Leuk om zo af en toe een half uurtje te doen. Leuke bezigheid(vissen) Mij record staat op een bass van 21 lbs
|
|
|
|
|
dat meen je niet Jochem! Bij mij zijn de grote rond de lbs haha, welke plug gebruik je
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
karperen als alles dicht gevroren is het kan !!!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.