CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Vannacht is het ruim 10 jaar oude Nederlands karperrecord van Joop Butselaar verbroken (31,4 kilo). De foto's en het verhaal zijn exclusief te zien en lezen in Spiegel Magazine. Het nieuwe record staat nu op 32,5 kilo! Spiegel Magazine feliciteert de vanger met deze gigantische Nederlandse vis. Binnenkort een update! Bron
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Werd tijd,ben heel benieuwd naar de foto's en wat voor karper het is.... De vanger bij deze gefeliciteerd met je mega vangst.......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Heel goed. Ongeloofelijk dat het zo lang heeft moeten duren. Ik heb het vermoeden dat er binnen een aantal jaar nog meer vandit soort bakken in Nederland zwemmen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ook gelezen is het nederlands record niet hetzelfde als het beneluxrecord? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Er zijn de laatste jaren meerdere recordvissen gevangen die niet geclaimd zijn hoor. Is altijd het moeilijke, claimen of niet. Leuk dat hij weer eens officieel verbeterd is. Ik ben ook benieuwd naar de vis.
@Chiele, nee Benelux is groter (37,45 kg)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
En wij met ze allen maar naar frankrijk toe . Ben benieuwd naar de foto's Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Het schijnt om een hoohgebouwde schub te gaan van afgesloten water het zou toch niet weer de nieuwkoopschub zijn? |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. De recordvis komt namelijk altijd van hetzelfde water.
Voor de vanger; Gefeliciteerd!!
|
|
|
|
|
Erwin, de recordvis is ook al 10 jaar niet meer gevangen (geclaimed althans). Ik gok op een andere vis, lijkt me leuk
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 71
|
Ben benieuwd.. ik kijk al uit naar de volgende editie van Spiegel.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 47
|
4.50min Alstublieft Is overigens enkel dat het record nu geclaimd wordt... deze vis heeft hem al meermaals verbroken
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
bart van bezouw schreef:http://www.youtube.com/watch?v=cPO211c7jQ0&feature=player_embedded#at=295 4.50min Alstublieft Is overigens enkel dat het record nu geclaimd wordt... deze vis heeft hem al meermaals verbroken Aah, Bartje, jij ook hier op het forum |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
das een best varken... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
er zou er 1 gevangen zijn in brabant vlakbij tilburg op ook 32,5 kilo een schub alleen dat youtube filmpje is niet daar dat weet ik zeker.
zouden het 2 verschillende zijn in zo'n kort tijdbestek na 10 jaar ??
wachtend op de foto's en verslagen in de bladen etc.
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 47
|
Jos, Niet daar in de buurt? Weet je dat zeker? Ik namelijk niet
|
|
|
|
|
ik zal het nog eens goed gaan bekijken
ik ken de degene wel die hem gevangen zou hebben maar kan hem niet herkennen op het filmpje |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
|
josvanpinxteren schreef:ik zal het nog eens goed gaan bekijken
ik ken de degene wel die hem gevangen zou hebben maar kan hem niet herkennen op het filmpje Volgens mij is het filmpje ook niet recent dus als het om deze vis gaat zal het om een latere vangst gaan. Mvg Patrick |
|
|
|
|
bartje ik ben er nog steeds niet zeker maar we zullen het wel zien
anders doe me een pmetje
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-2-2011(UTC) Berichten: 48
|
niet dat ik ooit het record ga vangen hoor:-$
Maar hoe claim je in godsnaam een recordvangst?
gr bas
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
notaris uit zijn bed bellen? |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.