55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ben bezig om me pc nu te formateren Maar als ie klaar is en hij wil opstarten zegt ie dat ik bootmng mis ofzo????? Snao dr niks meer van grrrrr Wie kan mij helpen?? De windows is windows 7 ultimate 64 bits.... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
als jij je schijf aan het formateren bent moet je windows wel opnieuw installeren Als je windows al geinstalleerd hebt en hij geeft dat aan is er iets niet goed gegaan met de instal heb je je schijf snel of langzaam geformateerd |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ik krijg een scherm met formateren indd. Heb daar op geklikt en hij is geformateerd. Weet alleen niet of het snel of langzaam is gegaan. Kan daar niet tussen kiezen. Maar hij is geformateerd in ieder geval. |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
hij doet het weer. dan kunnen we nu beginnen met alle programma's installeren pfffffffffffff rotwerk |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ach je hebt lang weekend staat op je msn hahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.