45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
dat nash mooie tenten maakt was ik al achter maar deze=d> lijkt me een ideale tent voor een lange Frankrijk sessie, alleen is hij best wel groot:-" Nash Globetrotter |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
WAT EEN TENT ZEG!! pff hij is inderdaad wel heeeel groot.. heb je ooit zo grote tent nodig om te vissen? dan val je ook meer op ik vraag het me eigen af
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
U wilt groter? Dat kan hoor BxDxH: 3,91 m 3,11 m 1,72 m |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:U wilt groter? Dat kan hoor BxDxH: 3,91 m 3,11 m 1,72 m Is dat niet die tent van brichi Ron? |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nee deze is van carpmadness deze kost zo'n 390 euro |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Dit is mij favoriet maar vind um persoonlijk te duur! Franky26 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
karphunter schreef:WAT EEN TENT ZEG!! pff hij is inderdaad wel heeeel groot.. heb je ooit zo grote tent nodig om te vissen? dan val je ook meer op ik vraag het me eigen af tja hij is ook te lomp hoor, heb genoeg aan mijn tentje. |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Franky26 schreef:Dit is mij favoriet maar vind um persoonlijk te duur! is dat niet die ene van Trakker? of Aqua, ben het even vergeten het was ook is met Collosum d8 ik, er is een tijdje veel reclame van gemaakt geweest, heb hem zelf ook gezien in de CarpTackleShop, is idd een enorme tent! maar veeel te duur, als je een grote pakt, zou ik die van carpmadness pakken, die vind ik persoonlijk er voor prijs/grootte er goed uitzien! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Ja klopt is de trakker colossus maar vind hem te groot voor 1 pers aangezien ik meestal alleen vis hoe ik het wel bij me aqua MK2 die voldoet ook prima al zou meer ruimte geen overbodige luxe zijn Mvg Frank |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
kijk maar eens naar die tent van Avidcarp, is volgens mij 1 van de grootste die er is. 4,6m diep ideaal voor iemand die een mobiele garage wil. Grtz
|
|
|
|
|
sven vq schreef:kijk maar eens naar die tent van Avidcarp, is volgens mij 1 van de grootste die er is. 4,6m diep ideaal voor iemand die een mobiele garage wil. Grtz Wel makkelijk in de winter hoef je de auto niet te krabben aan het einde van je sessie |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.