5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
goedendag ik had even een vraag weet iemand of nash trakker enz ook regenkleding verkopen. ben nog op zoek naar een regenpak wel broek en jas los. en heb wel andere merken gezien maar dat zijn van die blauwe opvallende dingen niet echt mijn ding.
tight lines
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
kijk eens op house of carp, daar vind je vast iets en niet te duur. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Diem heavy tech jacket, is warm voor in de winter met uitritsbaar fleece is duur maar echt wel stevig, heb er al in prikkeldraad mee blijven hangen en er is geen scheurtje in |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
het gaat mij eigenlijk om een licht gewicht regenpak en dan broek en jas los maar bedankt voor het meedenken
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mja, diem heeft ook een packaway serie, is licht |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.