45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
als dit topic verplaatst moet worden naar theekransje, jullie doen maar he aangezien ik binnen 2 weken een week naar Londen ga met school (van 17 tem 22 mei) en we een vrije namiddag hebben om te shoppen, dacht ik zo: waarom geen karperwinkel bezoeken in het mekka van het karpervissen? nu vroeg ik me af of het een goed iD is om daar inkopen te doen (misschien is het daar duurder fzo) en zoja, kent iemand van jullie een mooie karperwinkel in Londen? (waar we exact gaan weet ik nog niet ) en evt nog tips voor het karpershoppen in engeland? alvast bedankt! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
k zou een dikke tattoo laten zetten bij London Ink als ik jou was |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
stefan everts schreef:k zou een dikke tattoo laten zetten bij London Ink als ik jou was hihi ik zal mn moeder naar jou sturen als ze merkt dat ik een tattoo heb |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
thnx lodewijk! staan al enkele winkels in londen op zie ik |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
de wondere wereld van google he |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.