50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Zodra iemand gereageerd heeft op een topic word dat aangetoond met een groen incoontje Dus ga je naar de topic heb je het gelezen druk ik op carpfeeling forum om weer in de homepage te komen wat mij dan opvalt is dat het icoon nog steeds groen is dus klik ik weer op de topic en zie dat niets groen is daarna weer op carpfeeling forum en dan is het groene icoon pas weg
Doe ik iets verkeerd? het groene icoon moet toch weg zijn zodra je het gelezen hebt? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-4-2011(UTC) Berichten: 37
|
Hey, dit is me ook vaker opgevallen, maar dit zal er waarschijnlijk aan liggen als je een postback doet, dit is het geval als je op vorige klikt of herladen , als je op de tekst carpfeeling Forum klikt zal minder worden, maar dit werkt niet altijd dus als dit niet helpt kun je eventueel de url klikken en dan enter duwen,dan zou het wel goed moeten zijn |
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.