CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
oranje Fox Core-Lite Hanger
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ik heb nog 1 ingepakte oranje Fox Core-Lite Hanger die ik nog nooit heb gebruikt. Zit nog in de verpakking. Voor een goed bod is hij van jou Op de foto is de blauwe versie Fox Core-Lite Hanger Ideale waker omdat hij onder alle omstandigheden, dus zowel voor vlak onder de kant als voor het vissen op extreme afstanden, is in te zetten. De Core-Lite wordt in een zeer compleet pakket geleverd. Toch is deze zeer veelzijdige hanger opvallend gunstig geprijsd. Het is nu niet meer nodig allerlei extra accessoires aan te schaffen. Hij wordt in zes verschillende kleuren - rood, geel, groen, blauw, wit en doorzichtig - geleverd. Lichtgewicht centrale waker, perfect voor het vissen met vrije lijn Lichtgewicht bevestiging van dacron Unieke buitenste waker, waarmee het systeem zwaarder kan worden gemaakt Veelzijdige lijnclip en balclip voor een optimale bevestiging van de lijn RVS kettinkje van 22 cm. lang Wordt geleverd met twee extra gewichtjes van 14 gram Centrale bevestiging voor beta-light steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
oranje Fox Core-Lite Hanger
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.