CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Nieuwe JRC Radar DSI beetverklikker
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Jah mensen, JRC gaat komen met beetverklikkers! hierbij de features: Radar DSi beetmelder - Toon- en volumeregeling - Gevoeligheid lijnbeweging 4 millimeter tot 15 centimeter - 2x Power Out uitgang voor swingers, hangers, etc. - Ingebouwde zender - Nagloei LED’s - Terugzakker differentiatie (akoestisch en visueel) - Nachtverlichting - Aan-Uit knop - Stroomspanning: 3 Volt (2 x LR1 batterij) Radar DSr ontvanger - Volumeregeling - Neem toonhoogte van DSi beetmelder aan - Voor maximaal 4 DSi beetmelders - High Efficiency LED (nagloei LED en/of als ‘zaklantaarn’) - Lage batterijspanning indicatie - Aan-Uit knop - Stroomspanning: 1,5 Volt (1x AAA batterij)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
datziet er mooi afgewerkt uit als je het mij vraagt grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Hoe weinig moeten deze kosten?
Heb nog een dom vraagje, LR1 batterij is dat het zelfde als AAA of zie ik dat even mis?
grt Snowy
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Vanaf september zijn de DSi beetmelder en de DSr ontvanger leverbaar voor de consument en er is nog niks te vinden over de prijs, wel dat JRC maar liefst 36 maanden garantie op de Radar DSi beetmelder en de DSr ontvanger geeft
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
LR 1 batterijen zijn nog kleiner als AAA, Ik vind ze er ook mooi uitzien alleen jammer van die uitstekende volume knoppen , lijkt net speelgoed
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Job Verweij schreef:LR 1 batterijen zijn nog kleiner als AAA, Thx, bij ons wat moeilijker te vinden dus.... of zijn het de zelfde die je nodig hebt voor bv. fox mx ?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
ja het zijn inderdaad die ja ! heb ze in me micron m zitten
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Linkloos |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Ze zullen het concept wel gekocht hebben of met Fishtron samen het onder JRC in Nederland op de markt proberen te brengen. Had er zelf nog nooit van gehoord (zoals waarschijnlijk velen?) en door de bekendheid van JRC is die wel makkelijk voor Fishtron |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Zijn m.b.t het uiterlijk gewoon hetzelfde lijkt mij als ze goed zijn bewijzen zij zich zelf wel. Naar mijn mening geval van kopieren orginalitijd is schaars tegenwoordig Bewerkt door de gebruiker zondag 10 april 2011 15:23:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
robbin schreef:Ze zullen het concept wel gekocht hebben of met Fishtron samen het onder JRC in Nederland op de markt proberen te brengen. Had er zelf nog nooit van gehoord (zoals waarschijnlijk velen?) en door de bekendheid van JRC is die wel makkelijk voor Fishtron BFP Products verkocht de Fishtrons in Nederland als 1 van de weinigen. Onbekend maakt vaak onbemind. |
Linkloos |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Eindelijk iemand die dit door heeft! respect voor Matthijs! Voor alle andere mensen: ga naar de hoofdpagina van Carpfeeling en en type het woord Flajzar in bij zoeken. ta da! zoals ik al schreef over dit merk, hebben ze nieuwe markten aageboord. mijn vermoeden is dus bij deze bevestigd. Bewerkt door de gebruiker zondag 10 april 2011 20:14:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
|
Linkloos |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
zijn deze al ergens te krijgen? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Nieuwe JRC Radar DSI beetverklikker
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.