5 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 21
|
van kruiwagen tot trolly's ben ik er uit vanmorgen maar bolderwagen gekocht en vanmiddag uitgeprobeert alles er ruimschoots op incl. hengels zeer handig je loopt er zo mee weg alles inklapbaar Bewerkt door de gebruiker woensdag 6 april 2011 21:27:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven ajl11 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Daar durf je zeker alleen mee op pad als het donker is zeker .. ;-) Grapje.. als het bevalt maakt de rest geen fluit uit. Have fun!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Leuk ding voor af een heuvel stang in de hand en gaan met die banaan gekheid goed gevonden man
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
met zun 2e op de scooter en de ene achterste voren de kar vast houden =d> hahaha als je zo alles in 1 keer kunt houden is het toch goed |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@ajl11 is de bolderkar niet tegroot voor in de auto ook al is die ingeklap lijk die nog steeds groter als een trolly. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
nee hoor de zijkanten klappen naar beneden is die 25 cm hoog en ja beetje lachen is het wel maar ben zat van gesjouw en dit bevalt me heel goed
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Nou als me trolley kapot gaat vind ik dit wel een optie je hoef alleen maar tetrekken en niet meer te tillen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ja idd,echt een super ding!!
wat kost zoiets? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
hij kost 89 euro bij wenmar in borne nou loopt lekker hoor alles erop hengels erop spinnetje overheen klaar en trekke maar hahaha
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Ik vind dit mooi bedacht. Had er zelf niet aan gedacht. Kennis van me heeft zo transport kruiwagen, maar dat vind ik alsnog niets. Gezeul met zo'n ding. moet je door wat hoger gras, nou dan kom je er aardig snel van terug. Dit lijkt me de oplossing.
|
|
|
|
|
hahah vandaag wezen vissen met me maatje wat moest hij lachen om de kar maar toen we ongeveer 500 meter op weg waren was het lachen snel gedaan hahah hij heeft een transport kruiwagen en kwam met zijn tong op de schoenen aan hij belde me net om adres van de bolderwagen hahaha
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.