50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mijn vader heeft een nieuwe karperset gekocht en mag zijn oudere set de deur uit De set bestaat uit 3 shimano's Hyperloop BX 3lb 3.60 3 Okuma's Powerliner PL 860 baitrunners 1 Gevoerde 12ft Fox Evolution Foudraal De set is gebruikt maar is een top set voor de beginner Bieden vanaf €200 Bewerkt door de gebruiker woensdag 13 april 2011 18:20:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Misschien handig als je een vaste prijs vermeld weet de eventuele koper waar hij of zij aan toe is toch? Waarom houd je vader het setje niet als reserve zonde van het geld
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
????
Staat toch bieden vanaf €200,- Reserve heeft hij niet nodig neemt allemaal ruimte in |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Op die manier denk gelijk aan MP bieden bedoel er niets mee het viel mij op. Je hebt wel gelijk m.b.t ruimte vindt het alleen zonde maar goed zijn jou spullen succes man
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
verkoop je die 3 stokken ook los?? ik zoek nog 3lb stokken namelijk |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:verkoop je die 3 stokken ook los?? ik zoek nog 3lb stokken namelijk dat durf ik niet te zeggen maar ik denk dat mijn vader het eerst als set wil proberen te verkopen |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.