logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
andy  
#1 Gepost : zaterdag 26 maart 2011 10:46:05(UTC)
andy

Nieuwe uitzetting

hey iedereen,
ik ga een voerboot kopen maar weet niet goed welke, ik zo wat op het internet aan het zoeken geweest en zowel de trend als de skarp S60 staan mij aan, zijn er mensen die ervaringen met deze boten met mij willen delen zodat mijn keuze makkelijker gaat

alvast bedankt

Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : zaterdag 26 maart 2011 10:49:16(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ik geloof dat er hier op het forum bij de markt sectie nog een scarp te koop staat!
zelf nog geen ervaringen met de trend.
van de skarp hoor ik meer verhalen.
de 1 vind het een rampenboot en de ander is dr helemaal gelukkig mee.....
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Mister X  
#3 Gepost : zaterdag 26 maart 2011 12:53:54(UTC)
Mister X

50 ponder

Mijn advies spaar even door bekende heeft een skarp terug gebracht naar jaar gebruik
kan je niet presies vertelen wat hier mis mee is heeft nu de fishfeeder 1 (B.F.P) Trent
het zelfde verhaal, je kan geen graupner of futaba kwaliteit verwachten maar goed de
prijs is hier ook naar. Weet van skarp zeker dat is chinese elektronica trent vast ook
wel (niet zeker) gezien de prijs. Ok heb de boot in actie gezien voor zo ver doet hij zijn
werk goed. Radio zenders geven kans op storing waneer hier een voerboot wordt gekocht
zijn mijn eisen. Graupner robbo onderdelen futaba digitale handzender compacte voerboot
jet of afgeschermde schroef aandrijving verstraler ingebouwd & als optie een fishfinder.
PS: Fishfinder optioneel vindt dit toch een groot verdeel dagen voor het vissen bodums
scannen fishfinder uit gaan met de banaan. Dit heeft als reden heb van horen zeggen dat
(schuwe schrikkerige) vissen geluid van een fishfinder herkennen beschouwen als gewaar.
Maar goed mijn advies voor wat het waard is spaar even door voor een dreamcatcher of
navigator. Ok mijn gevoel gaat sterk uit naat de navigator digitaal met verstraler en een
(hummingbird rf15e) fishfinder meeste boten komt een verstraler als optie hier dus niet Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 maart 2011 13:21:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Toine  
#4 Gepost : zaterdag 26 maart 2011 21:58:24(UTC)
Toine

20 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Andy, kijk eens bij Materiaal & Techniek » Trend micro voerboot Het is en blijft moeilijk. succesKnipoog

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 maart 2011 22:00:38(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Het is zoals het is.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.