Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 6
|
ik heb een humminbird dieptemeter gekocht voor op me voerboot maar snap er werkelijk waar niks van!!! wie heeft er ook 1 en kan mij advies geven hoe ik hem het best in kan stellen? of hoe jii hem heb ingesteld en goede ervaring mee heb! vriendelijk bedankt alvast
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
welk model heb je gekocht.....? Moet hij nog omgebouwd worden.....? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij mij is hij ook omgebouwd
|
|
|
|
|
ik heb en rf 15!! maar ik wist niet dat die omgebouwd kon worden, en wat hou dat in en wat kan je er dan nog meer mee?? gr
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
kijk eens op fishfun.nl hier is ook een handleiding te downloaden! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
Heb je de standaard rf 15 met het gele eitje? Of heb jij de Amerikaanse versie met het groene eitje? De standaard heeft 30 meter bereik, een omgebouwde van bijvoorbeeld FishFun.nl heeft tot 400 meter bereik. Dan heb je nog 2 versie's i.g.v. een omgebouwde rf 15 namelijk de inbouw en de opbouw. Kijk maar eens op de site van FishFun.nl. Bel anders hun eens op om te informeren wat jou mogelijkheden zijn. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 maart 2011 16:24:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
ik heb de smartcast fr15e maar hoe hebben jullie hem ingesteld?? dat alles makkelijk aftelezen is bodemverloop en dergelijke!! \
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik had de bodemstructuur altijd op inverse staan hoe dunner de zwarte lijn hoe harder de bodem vis alarm had ik meestal uitstaan gevoeligheid op 5 contrast op 2
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Cees stuur henk van fishfun een mail, hij kan je vragen.perfect en goed beantwoorden.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.