25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
hallo,
ik ben erg aan het twijfelen over nieuwe molens,
welke zou beter zijn de oude shimano usa, of de nieuwe? welke zou ik nemen want ben tussen die twee aan het twijfelen,
iemand die mij kan helpen?? |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
het oude USA model is een zeer degelijke molen, waar je lang plezier mee gaat hebben. maar zoals je zegt het nieuwe model eh, beter dus! ik zou voor het nieuwe model gaan! vind hem persoonlijk geweldig lopen, het oude model nét iets minder, maar nog steeds hemels! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
dus het is een fijne molen met goede slip en zo? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb ook de oude usa 4500 perfecte molen,ook al zijn ze erg oud. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
He jori
Ik heb zelf 2x de 4500B , echt super molens!! slip en alles is perfect. Ik wil je aanraden de B-Serie te kopen en niet de A-serie of de D-serie omdat de A terugslag heeft en de D pas net op de markt is en de B-serie is gewoon een molen die zich allang bewezen heeft!
|
|
|
|
|
ja, het is wel klote ik wou de b halen maar heb een kortings bon van 50 euro en loopt tot midde mei en die molens hebben ze bij vlemix pas eind meigaah dus je of anders goedkoper aankrijgen of de baitrunner d |
|
|
|
|
ja of zoek ev op marktplaats , heb ze 2 stuks van marktplaats waren nieuw voor 150 euro.
|
|
|
|
|
heb er ook 3 gezien daar voor 175 maar ik vertrouw da allemaal nie op marktplaats krijg je dalijk zo'n lelijk versleten ding die er op de foto anders uitzien of dat de slip niet werkt ik heb liever een split splitter nieuwe molen daar zit dan vaak ook nog garantie op enzo |
|
|
|
|
ja maar dan moet je ze gaan halen en niet laten verzenden , heb me molens ook gehaald . Kon ze wel laten verzenden maar met molens moet je dat niet doen.
|
|
|
|
|
ja maar ik zoek het ook niet voor 3 molens voor 175 naar andere kant van nederland te gaan ben je bijna even veel geld aan benzine kwijt en als het dan geen goede molens zijn dan is het helemaal vervelend Bewerkt door de gebruiker zaterdag 12 maart 2011 22:26:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jori, 175 euro is een hoop geld. Niet op de "gok" kopen. Precies wat Job zegt, gaan kijken en dan pas kopen hoe verleidelijk dan ook. Is het niet goed dan zit jij met de brokken en heb je er spijt van. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
ja maar als ik dalijk ga kijken en dat is aan de andere kant van nederland en dan is het niks kan ik weer terug, ik ben nie zo'n fan van marktplaats |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Je kan met jou kortingsbon toch een bestelling plaatsen via e-mail contact vraag je of dit mogelijk is? Beetje goede webshop moet hier niet moeilijk over doen voet bij stuk houden. Zonde dat je spullen moet kopen met jou waardebon wat je niet nodig bent toch
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij die nieuwe is de slingerknop toch zo groot?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Lodewijk schreef:bij die nieuwe is de slingerknop toch zo groot?? Klopt als het goed is of komt hier nog een kleine slingerknop voor geen idee waneer
|
|
|
|
|
ik heb gekozen voor de nieuweste baitrunner usa d
is denk ik ook beter want anders gaan ze ook geen nieuwe maken, ik vind ze er steeds mooier uitzien als ik er naar kijk aleen dat handvat is gigatish groot kun je dat vervangen ofniet? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ze schijnen ook verkrijgbaar te zijn met kleine slingerkop, maar daarvoor kun je het beste even in de winkel vragen! Van die molens ga je nog lang plezier beleven hoor, maak je daar maar niet druk om!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Zowel de 8000D als de 8000D EU is momenteel nog aan te komen. De 8000D (grote slingerknop) loopt wel uit zo langzamerhand en dat plekje zal ingenomen worden door de 8000D EU (kleine slingerknop). Kan de waardebon niet innemen maar je misschien wel helpen aan deze molens (nieuw) voor een leuke prijs. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jowan schreef:Je kan met jou kortingsbon toch een bestelling plaatsen via e-mail contact vraag je of dit mogelijk is? Beetje goede webshop moet hier niet moeilijk over doen voet bij stuk houden. Zonde dat je spullen moet kopen met jou waardebon wat je niet nodig bent toch daar zeg je het idd, een goeie webshop doet er niet moeilijk over, bij raven moet je uberhaupt maar afwachten of je een reactie krijgt op je mail, en krijg je reacte dan kan je die ook met korreltje zout nemen want er klopt toch nooit wat van. |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.