45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
bij het maken van deze rig kwam ik met een probleem te zitten: het elastiek blijft niet aan het onderlijnmateriaal hangen heb zoals beschreven een knoopje gelegd en dan verzekerd met een druppeltje secondenlijm, maar toch komt het elastiek nog los... iemand tips/ideeen? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
|
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hè Chiele
Ik zou het elastiek dan iets ruimer aanhouden en verder over het knoopje/stuitje schuiven. Je zou ook het knoopje/stuitje iets groter kunnen maken, dat helpt ook nog wel eens.
Succes
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
In de dunne lijn wordt de (w)onderlijn veel simpeler gemaakt/uitgelegd, namelijk door middel van een stukje elastiek aan één kant te bevestigen aan je wartel, aan de ene kant en ergens halverwege de daadwerkelijke onderlijn. Is dat niet veel simpeler en misschien ook wel effectiever? enig punt is het dat op die manier wat gevoeliger is voor in de war gooien, maar dat niet iets wat PVA niet kan oplossen zo dus:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
ipv stuitje een sinker van Korda
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
martijndikken schreef:ipv stuitje een sinker van Korda Zo gebruik ik hem ook. Aan begin en einde een sinker van Korda schuiven. Ook deze kun je wel het beste zekeren met een drupje lijm. Succes. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
thnx voor de reacties. raar genoeg bleef het elastiek vorige keer goed hangen zonder druppel lijm,alleen een klein knoopje op de onderlijn en daar het elastiek over, en komt niet los |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed bezig! Mooi dat het nou werkt!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.