10 ponder Lid sinds: 24-1-2011(UTC) Berichten: 80
|
mensen, Hazelnoten zijn voor mij een heel goed aas in de zomer. ik vis eigenlijk altijd wel 1 hengel met hazelnoten. Maar ik heb een vraagje hoe krijg ik deze zwaar genoeg dat ze niet meer drijven? Gr jantje
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
in principe lukt dat niet alleen het loodje strak onder de hazelnoot op je hair zetten.
succes |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
dat doe ik normaalgesproken ook. alleen ik heb ook mensen gezien die ermee voeren en dan moeten ze dus zinken. Op de 1 of andere manier moet het dus lukken. Gr jantje
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Het kan te maken hebben met de kooktijd. Als je hazelnoten te kort kookt gaan ze drijven i.p.v. zinken. Dus probeer een paar om de zoveel minuten, dan weet je op den duur de juiste kooktijd dat de hazelnoten gaan zinken.
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Misschien dat je ze ook door langer te weken zwaarder kunt maken?
|
|
|
|
|
ik zal is ga testen met kook en- weektijden. dankje mannen!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
klinkt logisch langer weken/ koken is meer vochtopname dus uiteindelijk zullen ze wel gaan zinken.
succes ermee en we zijn benieuwd naar je resultaat |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.