50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Het filmpje is in het frans beetje jammer maar goed wil het met jullie delen omdat hier 2 leuke producten worden getoond. Handig hulpmiddel snel en stevig voer ballen maken & weed effect voor bodum presentatie lijkt mij wel interessant veel kijk plezier succes
PS: Voor mensen die geen vieze vingers willen het toepassen van gesoaken boilies kunnen dit trucje proberen Vingerbescherming voor meer informatie bekijk de foto + de web site http://shop.uniekglas.nl...ddel-maat-12-p-1500.htmlBewerkt door de gebruiker vrijdag 4 maart 2011 10:47:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Die voerballen pers is wel erg leuk. Zoiets wil ik wel proberen. Die vinger bescherming is leuk voor als je gaat inbreken.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
die voerballenpers is wel heel vet jah! zo simpel maar toch effectief.
|
|
|
|
|
De vingerhoedjes vind ik ook wel iets hebben mijn aas situatie komt dit zeker van pas
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
gewoon even naar de apotheek en vragen naar vingercondooms, veel goedkoper en w.s. ook nog sterker. Zijn namelijk om zetpillen in te brengen. Jaja voor wie ze wil is dit een tip. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:gewoon even naar de apotheek en vragen naar vingercondooms, veel goedkoper en w.s. ook nog sterker. Zijn namelijk om zetpillen in te brengen. Jaja voor wie ze wil is dit een tip. Vingerhoedjes kan je hergebruiken geen idee of dit ook geld voor vingercondooms beetje zat plakkerige vingers aan de waterkant ok. Vissers die met dit probleem zitten misschien een uitkomst voor mij wel. Binnen kort setje kopen wie weet werkt het goed veel succes Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 maart 2011 18:10:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Erg gaaf ding! Snel voetballen van hetzelfde formaat maken. Even kijken waar ik er een kan bestellen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Lijkt me een zinnig apparaatje, ga eens kijken of ik ze hier naartoe kan halen. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Waneer 1 van jullie de voerpers voor een leuk prijs naar nederland wil halen hoor ik graag van jullie. Kan goed van pas komen binnen mijn visserij hoor het wel bedankt
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
35 euro voor zo'n ding is veelste duur ! Lijkt wel een beetje op die krusha voor bijna 30 euro slaat ook nergens op. Edit; Je kan toch gewoon een ijsschep of iets in die richting pakken en dan 2 op elkaar maken als het persé een balletje moet zijn Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 maart 2011 23:36:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik vind 35 ook wel duur hoor....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
@ Jowan, ik ben in contact met ze, maar loopt niet echt soepel dat Frans/Engels. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Is het niet makkelijker als je kijk of je via dirk van ucp kan krijgen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.