25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nou ik kan niet achterblijven he...
Ik ben Davey Knol, 20 jaar jong, woonachtig in Leiden. Ik vis nu al zo'n 6 jaar op karper en mijn PR staat op 31 pond. Ik ben niet echt een visser die vist om zijn PR de breken maar ik geniet van de omgeving en de rust... even weg uit de stad. Ik ben blij met iedere vis dat ik vang, natuurlijk geeft het me wel genoeg verdoening als ik een bakbeest van een spiegel vang maar het gaat er bij mij ook om in welke omstandigheden. Een mooie kleine rij-en van een pondje of 16-17 in een overweldigend mooie omgeving, gevangen op mijn eigen gedraaide bol waarbij mij Delkim flink heeft staan gillen en mijn Fox Euro Warrior hengel helemaal krom stond, waarna er een schitterend mooie foto uitkwam... Dat vind ik ook top! Ik vis om te vissen en niet voor doelen... natuurlijk heeft iedereen wel zijn doel, maar vissen is ook een stukje ontspanning, even weg uit de drukke stad, waar het nooit stil is en waar je altijd sirenes en mensen hoort...
Nou ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt...
Mensen met vragen brand maar los
Mssl |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hey Davey Knol
Leuk je hier op het Forum te hebben! Het wordt met de dag gezelliger! Heb je zo'n drukke baan, dat je zo graag aan de drukte wilt ontsnappen? En laat ons maar eens een paar van die mooie foto's zien!
Veel plezier her!
Erwin van Hensbergen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
He Davey Vergeet ons ook niet het één en ander te vragen he
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|