25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nou ik kan niet achterblijven he...
Ik ben Davey Knol, 20 jaar jong, woonachtig in Leiden. Ik vis nu al zo'n 6 jaar op karper en mijn PR staat op 31 pond. Ik ben niet echt een visser die vist om zijn PR de breken maar ik geniet van de omgeving en de rust... even weg uit de stad. Ik ben blij met iedere vis dat ik vang, natuurlijk geeft het me wel genoeg verdoening als ik een bakbeest van een spiegel vang maar het gaat er bij mij ook om in welke omstandigheden. Een mooie kleine rij-en van een pondje of 16-17 in een overweldigend mooie omgeving, gevangen op mijn eigen gedraaide bol waarbij mij Delkim flink heeft staan gillen en mijn Fox Euro Warrior hengel helemaal krom stond, waarna er een schitterend mooie foto uitkwam... Dat vind ik ook top! Ik vis om te vissen en niet voor doelen... natuurlijk heeft iedereen wel zijn doel, maar vissen is ook een stukje ontspanning, even weg uit de drukke stad, waar het nooit stil is en waar je altijd sirenes en mensen hoort...
Nou ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt...
Mensen met vragen brand maar los
Mssl |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hey Davey Knol
Leuk je hier op het Forum te hebben! Het wordt met de dag gezelliger! Heb je zo'n drukke baan, dat je zo graag aan de drukte wilt ontsnappen? En laat ons maar eens een paar van die mooie foto's zien!
Veel plezier her!
Erwin van Hensbergen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
He Davey Vergeet ons ook niet het één en ander te vragen he
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nouja, Ik ben loodgieter, dus ik ben altijd opweg, en het is altijd druk! dus vandaar... Niet dat ik zo'n verschrikkelijk druk leven heb hoor. Hier maar een paar foto's Zo'n beetje van mijn thuis waterZo'n beetje van mijn thuis waterdikke 33 ponder van een camping maar die tel ik niet mee met me PRmooie rij-en weinig sport, mooie vis, mooie omgevingVisje uit de Franse-ardenneHier een kleine foto reportage van mijn visjes |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooie vissen man!! Vooral die rijen karper!
|
|
|
|
|
Dankje, ben er ook erg trots op... het is tevens ook mijn enige rij-en :-"
Moet maar weer snel beter weer worden kan ik me nieuwe water gaan uitpijlen |
|
|
|
|
Je bent ziek? Zulke mooie rijen als die heb ik ook nog niet eerder gevangen hoor! Hij is helemaal gaaf!!
|
|
|
|
|
Nee ben niet ziek, weer in de zin van de weersverachtingen Het moet maar snel beter weer worden (warmer, minder sneeuw, meer vissen)(karper) (karper) (karper) |
|
|
|
|
Duidelijk Het wordt ons nou niet gemakkelijk gemaakt nee.....
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 78
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Hey Davey,
Welkom hier!!!
Hoest op de kaag word er nog een beetje leuk gevist en gevangen!?
Groetjes Edwin. (een beetje Warmond's bloed...) |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.