5 ponder Lid sinds: 16-9-2010(UTC) Berichten: 31
|
Beste, ik ga boilies draaiden en dit is m'n recept
Griesmeel 250g
Maismeel250gr
Soybloem125gr
vismeel125gr
robinred50g
chillipoeder50g
Negerzaad/gemalenhennep 100gr
melkpoeder35g
zout15gr
Visolie
M'n eerste vraag past de melkpoeder in combinatie met Robin red En chilli poeder ? Tweede vraag: Vervalt melkpoeder rap ? Kheb via via aan een zak van2 kg kunnen geraken maar er staat geen datum op zak .... En wanneer heeft het effect, moet ik er meer in doen ? Bram
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Als je nu al geen vertrouwen hebt in één van je ingredienten. hoe moet dat dan als je onverhoopt blankt? Ik zeg weg met die ouwe meuk..
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Karperrazzi schreef:Als je nu al geen vertrouwen hebt in één van je ingredienten. hoe moet dat dan als je onverhoopt blankt? Ik zeg weg met die ouwe meuk.. waarom direct zo reageren , waarschijnlijk is dit de eerste keer of 1 van de eerste keren deze persoon boilie's maakt en vraagt enkel wat hulp daarom zijn we hier toch op het forum om elkaar te helpen , om te antwoorden op de vraag gaan chillipoeder en robin red samen met melkpoeder ja die gaan samen maar denk eerlijk gezegd dat het melkpoeder niet veel nut heeft bij 35gr , wat ik zou doen met die mix ? 200gr griesmeel 150gr maismeel 200gr soyabloem 200gr melkpoeder 100gr tarwebloem 300gr vismeel 35gr negerzaad + 65gr gemalen hennep 50gr robin red + 25gr chilli kan er normaal wel nog beetje vis olie in , is maar hoe ik het zou doen hé grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.