15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Eventjes een kleine opruiming. Ultimate A-Life Rugzak Grote rugzak in prima staat. Er mist één clipje (gesp) maar deze zijn nog gewoon te krijgen. Met harnas, dus met deze tas op je rug loop je altijd in balans. Vele binnenvakken en zijvakken. Het hoofdvak is ook via de voorkant te openen, zo hoef je nooit te "graven" als je iets onder uit de rugtas nodig hebt. € 30,- Tas voor voerboot Heeft één keer de waterkant gezien. Deze tas is gemaakt voor de Navigator en Navigator Maverick, maar is ook geschikt voor vele andere modellen. De Navigator is 68 x 48 x 29 cm. Deze tas heeft veel zijvakken voor de handset, accu's, dieptemeter etc. Met fijne schouderband en foamen handgrepen. In de binnenkant zit een hard plastic matje, om de boot op te zetten wanneer je hem uit de tas wilt zetten. Gaat weg wegens overcompleet. Nieuwprijs € 79,- , nu € 40,- Gr. Ray Bewerkt door de gebruiker donderdag 24 februari 2011 12:03:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-2-2011(UTC) Berichten: 48
|
hoe groot is die ultimate rugtas?
is dit penformaat? of voor de statische visserij?
Met vriendelijke groet Bas de Jong
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Ik zou de fox tas wel willen , moet alleen nog even kijken of ik met geld goed zit
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
|
|
|
|
|
b de jong schreef:hoe groot is die ultimate rugtas?
is dit penformaat? of voor de statische visserij?
Met vriendelijke groet Bas de Jong Hoi Bas, De tas is de grote uitvoering (bedekt je hele rug) dus hij is meer geschikt voor de statische visserij. Groeten Ray
|
|
|
|
|
Dave Lane / JRC foudraal gereserveerd.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-2-2011(UTC) Berichten: 48
|
bedankt voor je reactie,
ik was meer op zoek naar een rugtas voor het penvissen.
Gr bas
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.