35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
aan gezien ik dit jaar mijn steunen soms in het water wil gaan zetten vroeg ik mij af of deze swingens tege water kunne als ik beet heb en aansla en swinger in het water terug schiet? kan dit kwaat?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
neem aan van niet he anders zouden ze ook niet tegen regen kunnen en ze zijn van plastic wat wil er mee gebeuren? |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
|
mitchell35 schreef:neem aan van niet he anders zouden ze ook niet tegen regen kunnen en ze zijn van plastic wat wil er mee gebeuren? water blijft er inzitten ofzo zou kunnen he ik dacht vraag maar even want anders is wel zonde
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
hee tom kan geen kwaad hoor heb het zelf ook wel eens gedaan gewoon afdrogen na de tijd ! |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
He Tom,
Is verstandig om de visspullen altijd thuis even te drogen leggen. Het verlengd de levensduur aanzienlijk van je spullen. Zeker spullen als de tent, schepnet, bewaarzakken, weegzakken, onthaakmat beetverklikkers, foudraal goed laten drogen als je thuis komt.
Groeten,
Peter
|
|
|
|
|
ja ik zet altijd mijn tent op in de garage dan is mijn pa wel minder blij kan er een auto minder in de garage:-"
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ik denk dat het geen kwaad kan als je swinger in het water valt |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ja moet ze niet kletsnat opbergen enzo, maar wat kan er gebeuren als je plastic in water laat vallen? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
peterwiggerman je hebt gelijk ben er een keer 2 dagen later achter gekomen dat mijn schepnet nog vochtig in het foudraal zat je wilt niet weten hoe dat meurt (karper) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Carp93 schreef:peterwiggerman je hebt gelijk ben er een keer 2 dagen later achter gekomen dat mijn schepnet nog vochtig in het foudraal zat je wilt niet weten hoe dat meurt (karper) ken het geval, maar dan met men onthakingsmat |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik heb ook fox micro swinger. je moet gwn het schroefje aan de zijkant aandraaien en als er dan toch water in komt te zitten haal je hem uit elkaar en droog je alles af. ik zet mijn steunen nooit in het water maar heb wel al eens mijn swinger in het water laten vallen :( maar daarna gwn afdrogen |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 191
|
en als je het echt niet droog krijgt zou je het ook in een bak met rijst kunnen legge
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.