35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
iedereen weet nu al dat melkpoeder een uitstekend product is om de uiwaseming van de boilie te vergroten wat er ook kan is het melkpoeder een appart smaakje geven ! neem het gewenste aantal melkpoeder en voeg daar de gewenste smaak aan toe zoals GLM , leverpoeder,squidpoeder enz.. meng die 2 goed en laat die een week in een afgesloten potje staan voor je het gebruikt in je boiliemix , af en toe es goed schudden met het potje en je krijgt een lekker ruikend en smakend melkpoeder, zo kan je met weinig van dat duur product toch een goede smaak geven aan je boilie , grtzz
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Geen verstand van boilies maken klinkt goed prima tip druk de kosten & geeft toch een dimensie (flavor) aan je bollen. Leuk weetje voor thuis draaiers mensen vast blij mee Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 februari 2011 00:17:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik maak mijn melkpoeder altijd aan met een kruidenmix. Ook gekruide paneermeel geeft een unieke geur aan je melkpoeder.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heren, ga zo door met jullie tips |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
maakt het uit in wat voor een flavour je de boilie soaked of doet dat er helemaal niet toe? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
in principe niet. gebruik je een leverboilie, dan kan een leverdip en poeder de smaak versterken.
|
|
|
|
|
Toine schreef:Heren, ga zo door met jullie tips zullen er zeker nog een groot deel volgen maar alles op zijn tijd ,na meer dan 20 jaar ervaring opdoen weten we heel wat maar geven we ook niet alles in 1 keer prijs natuurlijk he grtzz Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 februari 2011 19:42:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jurgen ik begrijp dat:^o Maar nooit geschoten is altijd mis. Toch |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
Toine schreef:Jurgen ik begrijp dat:^o Maar nooit geschoten is altijd mis. Toch das juist maar wie niet waagt blijft.... als je er veel over nadenkt en je denkt iets moet je het gewoon es proberen grtz |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.