CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Ik heb het geprobeerd, maar had overal veren behalve op mijn haak De lus had ik niet goed vastgemaakt waardoor het hele boeltje weer meteen los liet. Nog maar eens proberen dus. Het maken van de lus met de veren ertussen werkte trouwens prima. Ik zal het resultaat wel even zien!!! Niels
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha...je moet er ook even een handigheidje in krijgen. Ben benieuwd naar het resultaat
Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
denk dat ik eens ga raadplegen bij een kennis van de vliegvisclub bij mij in de buurt....... Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 december 2009 20:21:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Wat wil je precies weten dan Steef? Hoe je hem kan maken? Welk materiaal je moet hebben?
|
|
|
|
|
hoe je hem moet maken en welke materialen weet die kennis van die vliegvisclub van me denk ik wel, het gaat er om of hij ze op elk mogelijke haak kan maken ik ben namelijk niet zo een fan van de haken van Gamakatsu( te vaak haakbreuk gehad). Ik was zowieso van plan bij hem langs te gaan om een drijvende namaakkorst en pellet te laten binden door hem, als dat mogelijk is Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 december 2009 19:22:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
Klik op deze link. We hebben er namelijk een artikel over geschreven. Kun je hem zelf nabouwen Succes!
|
|
|
|
|
Bedankt, ik had jullie artikel al gelezen en zag er heel goed uit........ Helaas heb ik de materialen, geduld en het fijne gevoel niet voor om deze haak te maken en laat mijn kennis van de vliegvisclub het proberen...... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gemak dient de mens!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.