logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
N1ck  
#1 Gepost : woensdag 8 april 2020 16:20:38(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

Eerste instant sessie, vanmiddag een paar uurtjes geweest. Op de plek waar ik wilde zitten was het druk! Zelfs de 2e en 3e stek waren bezet... dan maar genoeg nemen met wat over was. Maar man man wat een hoop meerkoeten!Niet eens Zodra je wat boillies of een kleine pva met boilliekruim ingooide, binnen een paar seconden duikende meerkoeten.... pfffff

Wel lekker weer, dat dan weer wel...

En je ziet ze al draaien hoor. Het vreemde was niet op de ondiepe stukjes die in de zon lagen, maar aan de kant van de schaduw Dus... vanavond er morgen maar eens een stoeltje neerzetten en observeren...
Sponsor
N1ck  
#2 Gepost : zondag 12 april 2020 09:27:18(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

2e sessie gisteren ging niet door, echt alle plekken waren bezet. Weer lekker naar huis gegaan en op googlemaps zitten zoeken naar stekken
Harmen Sleeuwenhoek  
#3 Gepost : maandag 13 april 2020 13:41:48(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Irritant is dat, heel veel mensen zijn nu vrij dus er wordt overal veel gevist. Hier in Ede ook al. Hopen dat de boel maar gauw weer normaal wordt.
N1ck  
#4 Gepost : maandag 13 april 2020 14:09:24(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

Ja, dat hoop ik ook. Zeker nu ik net pas begin met vissen.
l-o-r-e-n-z-o  
#5 Gepost : maandag 13 april 2020 21:12:41(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Te veel volk kan wel irritant zijn , maar al 4 weken niet mogen vissen zoals in Belgie en Frankrijk waar ik altijd vis is nog een stuk irritanter ,zeker als ik al 4 weken verplicht technisch werkloos ben .
En het ziet er in Frankrijk niet maar uit dat het visverbod in de komende weken wordt opgegeven .
In Belgie worden de maatregelen voor de komende weken nu woensdag beslist ,maar het ziet er ook niet zo denderend uit voor de komende weken .
Mvg Lorenzo
N1ck  
#6 Gepost : dinsdag 14 april 2020 06:30:02(UTC)
N1ck


5 ponder

Lid sinds: 31-3-2020(UTC)
Berichten: 36

Tja, dat is helemaal zuur. Maar als men hier in nl niet wil luisteren gaan we ook die kant op... tot nu toe mogen we niet klagen...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.