logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Steven_roucourt  
#1 Gepost : maandag 8 april 2019 22:01:42(UTC)
Steven_roucourt


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 1-8-2018(UTC)
Berichten: 11

Bedankjes: 2 keer
Hallo allemaal.
Het betreffende water wat ik bevis heeft het in zich. In het water liggende bomen. Rietkanten, mosselbanken, scherpe taluds en veel wier. Wat er dan ook nog bijkomt meerval. Het is dus met andere woorden niet simpel. Gevlochten hoofdlijn is er verboden. Maar het goede nieuws boten zijn toegelaten en late we zeggen da je ze nodig hebt om te drillen en lijnen uit te leggen. Nu komt mijn vraag snagleader is verplicht en deze heb ik dan ook visveilig aangebracht met een no escape clip. Maar daar ik geen Gevlochten lijn kan gebruike en de vis als hij de kans krijgt in het wier wil duiken waar daarin af en toe mosselen in zitten of een talud met mosselen en boomwortels bezaaid is toch veilig kan landen zou het dan wel of niet raadzaam zijn tube op de snagleader te monteren? Vorig weekend had ik op mn hoofdlijn een lead free leader monteerd kreeg Dan smorgens bezoek van meerval en ja lijnbreuk met gevolg omdat die Kant bezaaid is met stenen en mosselen. En dit is Dan niet het enige hij lag tussen het wier en daar was iets scherp wat mijn lijnbreuk veroorzaakt had. Ik erger me nog altijd daarin. Mijn Idee was om terug mn snagleader te monteren met 1.5m tube dit zou dus mn Probleem voor bomen takken en mosselbanken dekken maar hoe reageerd dit in wier? Weet hier iemand raad? Mvg Steve
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.