10 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 71
|
Hallo allemaal, ik ben van plan nieuwe draad op mijn spoelen te zetten maar kben nog wat aan het twijfelen welke ik juist ga nemen.. ik heb altijd de Shimano Technium gehad, vind ik een goeie lijn alleen kinkt hij wel vrij snel... ik ben aan het overwegen om de PB Control te nemen.. heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten, Koen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
kies Fox Adaptive Camouflage Softsteel!!! pb kennende zou het toch een deftige lijn moeten zijn he |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik vis nu 2 jaar met de control van pb wel de 43/00 maar ik ben er erg over tesprekken hij gooit goed en hij is echt super slijtvast weinig rek vind ik persoonlijk wel lekker op de rivier. ik heb geen last van kinken me vismaat heeft de 38/00 en die kinkt wel alleen denken we dat hij hem verkeerd heeft op gespoeld. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 71
|
Dank u voor de reacties, ik denk dat ik een jaartje die pb control zal gebruiken Hopelijk een goede keuze , zoniet zal het snel van mijn spoelen af zijn
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
groot gelijk koen zo duur is die lijn ook niet, gewoon proberen ik hoop dat jij net zo goede ervaringen ermee krijg als ik. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ik heb nou de adrena line van korda nog nooit echt problemen mee gehad |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
jori schreef:ik heb nou de adrena line van korda nog nooit echt problemen mee gehad Jion the club gebruik deze lijn dit jaar voor de 1e keer benieuwd naar het resultaat
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.