Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-10-2017(UTC) Berichten: 1
|
Hallo,
Ik Ben Rens 35 jaar en kom uit Zoetermeer. De hobby die wij gezamelijk delen, doe ik nu al zo`n 22 jaar, en het verveelt nog steeds niet. Met veel plezier, en drang ga ik altijd weer naar de waterkant, om de jacht in te zetten. Jaren lang heb ik een vismaat gehad, die helaas verhuist is. Daardoor heb ik heel wat jaren alleen gevist, maar ben eigelijk wel weer toe, aan een vaste vismaat.
Ik heb met de jaren de nodige, dan wel niet alle wateren van Zoetermeer, en omstreken gevist, met de leuke vangsten. De laatste 2 jaren ben ik meer me geluk op de kanalen aan het zoeken, en dan met name Leiden / Voorschoten en Koudekerk.
Nu ik me toch voorstel, stel ik ook gelijk de vraag:
Wie zoekt er ook nog een Karpervismaat, die graag met mij op kanalenzoektocht gaat in de omgeving van Leiden!!!
Grt. Rens
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Hoi Rens, Welkom op CF! Leiden/Voorschoten is voor mij helaas een te ver van me bed show |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! Grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.